Daha az sosyalleşince sanki kendimi saklıyormuşum gibi hissediyorum sizce de böyle değil mi?

Ortamlarda bazen bakıyorum kızın veya erkeğin hiç bir vasfı yok güzellik desen yok ama kendini bir şekilde öne çıkarıyor. Nerde güzel kadın varsa hep kaderleri bu noktada onlar kadar şanslı olmuyor.

Daha az sosyalleşince sanki kendimi saklıyormuşum gibi hissediyorum sizce de böyle değil mi?
Cevapla