Bu zaman kadar istediğim hiç bir şey olmadı, 3 gündür üzüntüden işe gitmedim, yataktan çıkmıyorum, haraket etmek istemiyorum?

böyle mi yaşayacaktım. keşke doğmasaydım. ailem beni niye yaptı. zaten ölecek bir canlıyı niye dünyaya getirirsin ki.

Bu zaman kadar istediğim hiç bir şey olmadı, 3 gündür üzüntüden işe gitmedim, yataktan çıkmıyorum, haraket etmek istemiyorum?
Cevapla