• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

İnsan emeğine mi yanar yoksa geçip giden zamana mı?

r_engarenkyollar
r_engarenkyollar Takip Et
FenomenMaster Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1110
Yapay Zekaya Sor
İnsan emeğine mi yanar yoksa geçip giden zamana mı?
Güncellemeler
6 ay
SS teşekkürler 🙏🌸
İnsan emeğine mi yanar yoksa geçip giden zamana mı?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
21 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • GrushenkaRises
    GrushenkaRises Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    6 ay

    Zaman her türlü gelip geçiyor insan yanlış şeye emek verdiğine yanar o süreç zarfında kendini geliştirebilir faydalı bir çok şey yapabilir ama zaman geçmiştir. Yine de hâlâ yaşıyorsa ümit vardır. Kimin bir saat sonra ölmeyeceğinin garantisi var ki? Mesele gençlik ya da yaşlılık değil anın farkında olmak bir hiç uğruna mesai harcamamak.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Marymarn
    Marymarn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    6 ay

    Seven taraf olmuştum bir yıl boyunca kendisi hep sustu görüldü attı engellettirdim kendimi bir yılın sonunda Eylül'de birkaç gün önce linkledinden profilini görüntüledim bildirim gidiyor ayrıca bir gün sonra Instagrama sevgilisi ile profil koymuş

    Canımı çok acıttı ilk gün hiç uyumadım hatta

    ama ondan birkaç gün sonra profilini kaldırmış ve Instagram hesabını silmiş

    Ne düşünüyorsunuz bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var

    1
    11 Yorumla
    • DarkAngelNyxx
      DarkAngelNyxx
      6 ay

      Sana şu mesajı vermek istedi: Ben hayatıma devam ediyorum, sende kendi hayatına bak, beni unut demek istedi. Hesabı silerek, sana bir iyilik yapmış oldu aslında. Profiline girmeyerek tamamen unutup, devam etmen için

      Yorumla
    • Marymarn
      Marymarn
      6 ay

      @DarkAngelNyxx ama neden onca ay sustu bana karşı hep

      Yorumla
    • Marymarn
      Marymarn
      6 ay

      Onu seviyorum ama yanımda değil

      Yorumla
    • Marymarn
      Marymarn
      6 ay

      Onu nasıl unutucağım

      Yorumla
    • DarkAngelNyxx
      DarkAngelNyxx
      6 ay

      Şimdi tam olarak aranızda nasıl bir ilişki geçti? Sanal mı, real mi? Karşılıklı bir paylaşım/yaşanmışlık var mı, platonik miydi? “Bir yıl sustu” derken siz ayrıldınız da bir yıl sen stalklarken sessiz kalıp sonra engelledi mi?

      Yorumla
    • Marymarn
      Marymarn
      6 ay

      @DarkAngelNyxx iki yıldır birbirimizi tanıyoruz
      kendisi benim koçumdu
      aramızda üç yaş vardı
      ilk yılın sonunda bana ırkçılık yapmıştı ama sonra üç gün geçti ne sildin aşkım mesajı yazdı bana
      sonra işte farklı sorular soruyordu ilerde bur yuvan olcak hayatın olacak hayatına bir erkek giderecek onu da mi ssvmeyeeksin
      arkds kız mı erkek mi
      neden ilerde evlenmeyi düşünmüyorsun
      ailem hakkında soru soruyordu
      çok ilgiliydi
      sonra duygularımı açtım profesyonel devam etmek zorundayım dedi
      sonra utanacak bir durum yok ve de koçluğu bırakacak bir durum yok dedi
      profilini bana kapattı
      sonra şikayet ettim farklı konuda ayrıldı ordan
      bana istediğin zaman yazabilirsin bunu asla unutma istersen yeni gireceğim sieteme gel dedi kabul ettim para konusunda anlamasamadik ve tartıştık bana en ufak hatanda biter diyordu iatersen ayaklarıma kapan dedi
      kalbini kırmak istemiyorum ama senden etkilenmedim karşılık kılmadı üzgünüm.. dedi
      sonra hakaret ettim sonra da özür diledim
      sana hakkımı helal etmiyorum dedi
      senin sevgini saygni değerini görmezden gelmiyorum
      sadece bana karşı ağır hataların var emeklerimi hiçe sayan hatalar demişti
      Benden iyi niyet bekleme dedi
      sonra yazmadım hep durumlarıma baktı dokuz ay boyunca Şubat 'ta yazdım suçlayıcı dil kullandı hatalarını telafi etmen gerekiyor dedi önce bu yüzden kalkıp benden bur şey bekleme senin total hatalarını telafi etmen gerekiyor dedi sen şimdi kabul etmeyeceksin ama yazmıştı ikinci gün ise sadece hatalarını nasıl telafi edeceksin yazmıştı

      Yorumla
    • Marymarn
      Marymarn
      6 ay

      Ondan sonra hep sustu durumlarıma baktı numaramı sil diyordum silmiyordu
      nisandan itibaren bakmamaya başladı durumlarıma
      Üç ay boyunca yazmadım sonra yazdım yine görüldü attı
      Ağustos ayında numaramı sildi benu bırakma yazdım ve geri kaydetti çok yazdım son zamanlarda çok sık yazıyordum hakaretler ettim beddua ettim
      lütfen sil ve engelle dedim kendimi toparlamama ihtiyacım var görüldü attı yapmadı sonra bunun bir sonu olmalı çok yorgunum artık dedim ve yaptı
      ulaşmaya çalıştım engel attı
      üç hafta geçti Instagram engeli açtı yazmama rağmen mesaj kısmını kapattı
      yazdım sonra da yine tepki vermiyor susuyordu
      sonra yazmayı bıraktım üç aydır
      linkinden en son profilini görüntüledim
      ondan bir gün sonra sevgilisiyle çekindiği fotoğrafı profil yapmıştı üç gün sonra ise kaldırdı ve Instagram hesabını tamamen kapattı

      Yorumla
    • Marymarn
      Marymarn
      6 ay

      Ona karşı duygularım samimiydi ve ciddiydi oysaki
      O fotoğrafı görünce çok ağladım ve üzüldüm kendimi değersiz hissettim onca çabam boşa gitti kurucuları bile arattım ona ve kabul etmemişti

      Yorumla
    • DarkAngelNyxx
      DarkAngelNyxx
      6 ay

      Doğru anladıysam aranızda sadece profesyonel bir ilişkiniz vardı, ama senin duyguların farklı bir yöne kaydı. Sana karşı bir yakınlık gösterdi ve onun büyüsüne kapıldın, fakat istediğin karşılığı alamadın ve ilişkiniz profesyonel kalmaya devam etti. Buraya kadar doğru mu?

      Yorumla
    • DarkAngelNyxx
      DarkAngelNyxx
      6 ay

      İstersen istek at dm’den devam edelim

      Yorumla
    • Marymarn
      Marymarn
      6 ay

      @DarkAngelNyxx tamamdır

      Yorumla
  • YorgunBirCicek
    YorgunBirCicek Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 98%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Bence en çok da geçip giden zamana yanar insan. Çünkü emek bir şekilde tekrar verilir, telafi edilir belki ama zaman bir daha geri gelmiyor. Hele o zamanın içinde hayal kurduysan, umut ettiysen, o kayıp daha çok koyuyor. Emeğin karşılığını alamamak üzücü ama boşa harcanmış zaman, daha derin bir iz bırakıyor bence

    0
    0 Yorumla
  • harrylinka
    harrylinka Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 95%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Bunu en son bin ögrencinin tez süreçlerine yardimci oldugum icin sormustum kendime. Zamanıma mı yoksa emeğime mi yanayım? Zaman olarak çok süre kaybettim ama verdigim emekten pişman değilim. Günün sonunda haksızlığa ugramış olsamda problemlerini çözmüş olmanın gururunu mutlulugunu yaşıyorum hala. Cünkü bana göre insan vicdanını ve karakterini korudugu sürece zamanın ötesine gidebilecektir...

    1
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Eko Bey
Eko Bey Takip Et
Fenomen
6 ay
  • Bu fotoğraf ve sorunun ruhu, derinden dokunan bir melankoliyi çağrıştırıyor. İnsan emeği mi dersen, o evin yapısındaki her bir çivide, her tahta parçasında bir hikâye saklıdır. Ama geçip giden zamana yanmak bambaşka bir şey... Çünkü zaman, geri alınamayan en değerli hazinemiz. Belki de ikisine birden yanmalıyız, çünkü her emek de zamanın bir ürünü. 🌿

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

39

Cevap

32

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Emeğime yanmam. çünkü yeniden yaparım sorun değil kaynağı bende. ama giden zaman geri gelmediği için zamana yazık...

    2
    0 Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Hem emeğine hem de geçip giden zamana yanar...

    1
    0 Yorumla
  • SwordOfDemocles
    SwordOfDemocles Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 102
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Boşa giden zamana daha çok üzülürüm ben

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      6 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 verilen emek bir şekilde telafi edilir ama geçip giden zaman bir daha geri gelmiyor maalesef 😌 oyuzden insan en çokta harcadığı zamana üzülüyor

      Yorumla
    • SwordOfDemocles
      SwordOfDemocles
      6 ay

      👍💐

      Yorumla
  • gokantemur
    gokantemur Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 88%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Her ikisi için üzülürüm ; ama daha çok zamana üzülürüm. Zamanın telafisi yok çünkü. Ama yine de yaşanılan tecrübe için şükrederim.

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      6 ay

      Kesinlikle öyle 👍 zaman geri gelmiyor maalesef

      Yorumla
    • gokantemur
      gokantemur
      6 ay

      Keşke gelebilseydi 👍 eski zamanları çok özlüyorum. Sokakta insanların birbirine saygılı olduğu zamanlar. 👍

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      6 ay

      Bende 🥺

      Yorumla
  • Peri_199
    Peri_199 Takip Et
    Guru Yaş: 125 , eic 100%
    6 ay

    Emek yinede inşa edilirbilir ama geçip giden zamani geri alamazsın ne yazık ki hep orada yara kalır ben öyle düşünüyorum

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      6 ay

      Çok doğru 👍👏👏 giden zamanın telefisi olmuyor

      Yorumla
    • Peri_199
      Peri_199
      6 ay

      Tek ben doğru demişim 😄

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    6 ay

    Artik ne emeğe ne zamana pişerse pilav pişmezse sütlaç olur.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      6 ay

      Aynen öyle 👍 salla gitsin

      Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Azim tecrübe getirir yani illa bisey vardir öğrenile bilecek yeter ki bilincinde olmak nasip olsun diye düsünüyorum...

    1
    0 Yorumla
  • aşkatövbelibiri
    aşkatövbelibiri Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 872 cevap paylaştı.

    Hepsine yanar , sonuçta zaman geçiyor emek veriyoruz emeklerimiz boşa gidiyor bu zamanda da seneler geçmiş oluyor yani insan hepsine birden yanıyor..

    1
    0 Yorumla
  • Nur_canseven08
    Nur_canseven08 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 93%
    6 ay

    İkisinede ama bazende tecrübeydi diyim boş vermek iyi

    1
    0 Yorumla
  • Erronblack41
    Erronblack41 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 52%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 724 cevap paylaştı.

    Ben ikisine de yanıyorum ama en çok giden zamana o geri gelmiyor çünkü

    1
    0 Yorumla
  • wkertenkele
    wkertenkele Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    İnsan hem emeğine yanar hem de akıp giden zamana…

    Çünkü biri alın teridir, diğeri ömürdendir.

    Ama en çok da, ikisini koruyamadığını fark ettiği o iş işten geçtiği an yakar.

    1
    0 Yorumla
  • İflah_olmaz_adam
    İflah_olmaz_adam Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 100%
    6 ay

    Yanmak isteyen her şeye yanar. Kiminşnde dünya yansa umrunda olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Cokkalmam
    Cokkalmam Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 993 cevap paylaştı.

    Gençken emeğine biraz yaş alınca geçip giden zamana yanar

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    6 ay

    aglicam durun

    https://youtu.be/lEh4_hhZBvo?si=nXFMwuyrlEKNVx1i
    1
    0 Yorumla
  • Kırmızı8
    Kırmızı8 Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 98%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Ben bir ömürü ziyan ettim bana bi ömür daha lazim bakalim ziyan olmasa

    1
    0 Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.

    Her ikisi de gereksizdir, bazen gülüp devam etmek lazım..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    6 ay

    İkiside çok zoruma gidiyor hem yillar hem bosa geçen zaman

    1
    0 Yorumla
  • gwpsbwksj
    gwpsbwksj Takip Et
    Xper 4 Yaş: 19
    6 ay

    emeklerime yanarım benim çabalayarak olduramadığım seyi birisi bi gün hic elini bile kıpırdatmadan elde edecek

    1
    0 Yorumla
  • DarkAngelNyxx
    DarkAngelNyxx Takip Et
    Guru Yaş: 100 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    En çok boşa harcadığı zamana yanar insan. Emek ve özveri de önemli tabii

    0
    0 Yorumla
  • Ayağakalkınefendiler
    Ayağakalkınefendiler Takip Et
    Guru Yaş: 101 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Emekle zaman kardeş gibi. İnsan hangisine yanacağını şaşırıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Ruhsuz_bir_hanım
    Ruhsuz_bir_hanım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    6 ay

    Emeğine zaman öylede böylede geçiyor kimse durduramaz ama emek veripde alamaması çok koyuyor insana

    0
    0 Yorumla
  • sinem23__ u
    sinem23__ Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Emeğine yanar abla. Haketmeyene emek vermem. Beter olsun.

    0
    0 Yorumla
  • Aynen_Haklısın
    Aynen_Haklısın Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    İkisine de yanılıyor be ablam, en iyisi umursamamak, yoksa geçmez bu hayat...

    0
    0 Yorumla
  • DijitalŞizofren
    DijitalŞizofren Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 50%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Emeğin karşılığı bir şekilde çıkar. Zamanın telafisi yok. İnsan en çok ona yanar.

    0
    0 Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 12,5b cevap paylaştı.

    Emeklere üzülür zaman her türlü geçiyor çünkü

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    6 ay

    Geçip giden zamana, çünkü zamanı geri almak mümkün değil

    0
    0 Yorumla
  • SıkıntıdanAçtım
    SıkıntıdanAçtım Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Emeğime yanarım zamanı zaten tutamam

    1
    0 Yorumla
  • TheBourty
    TheBourty Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Zamana yanmalı zamanı telafi etmek mümkün değil.

    1
    0 Yorumla
  • Doktorrcıvanıım
    Doktorrcıvanıım Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    6 ay

    Zaman daha önemli

    1
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı.

    Ikiside önemli ama geçen zaman daha onemli

    1
    0 Yorumla
  • PatronBy34
    PatronBy34 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Her ikisine de yandık zamanında yeterince 😅

    1
    0 Yorumla
  • Leviathan_S
    Leviathan_S Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 39
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Zamana

    1
    0 Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Geçip giden zamana yandım

    1
    0 Yorumla
  • NeyyMıstaffamNeyy
    NeyyMıstaffamNeyy Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    İnsan herşeye yanar

    1
    0 Yorumla
  • _-Dream-_ u
    _-Dream-_ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,7b cevap paylaştı.

    Ne olursa olsun emeğe üzülürüm

    1
    0 Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 28 , eic 81%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı.

    Her şey zaman kaybı artık

    1
    0 Yorumla
  • Vatandas72
    Vatandas72 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 884 cevap paylaştı.

    İkisine de olabilir

    1
    0 Yorumla
  • OlgunAdam39
    OlgunAdam39 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    6 ay

    Emekle birlikte geçen zamana.

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      6 ay

      Haklısınız

      Yorumla
    • OlgunAdam39
      OlgunAdam39
      6 ay

      Teşekkürler

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      6 ay

      Rica ederim 🙋

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    6 ay

    İkisinede yanarım ...

    1
    0 Yorumla
  • Heleneee
    Heleneee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    6 ay

    Her ikisi

    2
    0 Yorumla
  • MsBetty
    MsBetty Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    Her ikisi de hezimet yaratır maalesef

    1
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Ikisinida daha çok emeğine.

    0
    0 Yorumla
  • Unuturmubikadınn
    Unuturmubikadınn Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    6 ay

    Emeğinin boşa gittiği zamana

    0
    0 Yorumla
  • babacan5255
    babacan5255 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Hepsine yanar. Ama zaman geri gelmez

    0
    0 Yorumla
  • davetsizmisafirrrrrr
    davetsizmisafirrrrrr Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    6 ay

    Zamana yanar insan onun dönüşü yok

    0
    0 Yorumla
  • Tuna8830
    Tuna8830 Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 91%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Her ikisinede yanarım

    0
    0 Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Emeğin yanmasına üzülür.

    0
    0 Yorumla
  • Filmkoliküyeyim
    Filmkoliküyeyim Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    her ikisine de

    1
    0 Yorumla
  • EndlessHorizon
    EndlessHorizon Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    6 ay

    Önce emeğine sonra giden zamana

    1
    0 Yorumla
  • Meraklıbiri_işte
    Meraklıbiri_işte Takip Et
    Guru Yaş: 18 , eic 101%
    6 ay

    İkisinede

    1
    0 Yorumla
  • Neşelivefütursuz
    Neşelivefütursuz Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    emeğine bence

    1
    0 Yorumla
  • İyiinsanlarhalavar
    İyiinsanlarhalavar Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 77%
    6 ay

    Emeğe

    1
    0 Yorumla
  • Eloca
    Eloca Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 963 cevap paylaştı.

    Emeğime yanarım.

    1
    0 Yorumla
  • intikam_vakti
    intikam_vakti Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    6 ay

    Zamana

    1
    0 Yorumla
  • Gizemlii_-Adam
    Gizemlii_-Adam Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 100%
    6 ay

    Her ikisi de.

    1
    0 Yorumla
  • FiqHtShoT
    FiqHtShoT Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı.

    Emeğine yanar

    1
    0 Yorumla
  • noctilucentclouds
    noctilucentclouds Takip Et
    Yoda Yaş: 117 , eic 100%
    6 ay

    Emeğe yanarım

    1
    0 Yorumla
  • DedeSalih
    DedeSalih Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Paraya yanar.

    1
    0 Yorumla
  • Xalid15
    Xalid15 Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 561 cevap paylaştı.

    Emeğime yanarım

    1
    0 Yorumla
  • Mehmetemin38
    Mehmetemin38 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 94%
    6 ay

    Emek emek

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (11)
Devamını Gör(56)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > İnsan emeğine mi yanar yoksa geçip giden zamana mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İnsanların yaptıkları mı yoksa yoklukları mı daha katlanılır? 6 cevap verildi
Yali Çapkını vs Öyle Bir Geçer Zaman Ki? 6 cevap verildi
İnsanin nasibine ici siner mi yoksa o zaman göze perde mi iner? 5 cevap verildi
YENI KIMLIGIMI KAYBETMISTIM BULDUM YENIDEN KULLANABILIR MIYIM? 3 cevap verildi
İŞ YERİNDE TUVALETİN KOKMASINA SEBEP OLDUM. İNSANLAR BENDEN İĞRENİR Mİ? 8 cevap verildi
İnsan zamanla aradığı şeye mi dönüşür? 18 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨