İŞ YERİNDE TUVALETİN KOKMASINA SEBEP OLDUM. İNSANLAR BENDEN İĞRENİR Mİ?

İş yerinde daha fazla tutamayıp kendimi tuvalete girdim. Çok kötü koktu, içeri benim girdiğimi birkaç kişi biliyordu. Ve tuvalet çok kücük havalandırması yok, bir de girişe çok yakın koridorda bu yüzden koku koridora da çıktı , herkes cok kötü kokuyor bu ne ya falan dedi. Yerin dibine girdim, havalandırdılar her yeri patronlar güldü, sizce herkes benden bilir mi? İşten ayrılmayı düşünüyorum bu yüzden, lütfen dalga geçmek için değil empati yaparak cevaplayın, sizce iğrenirler mi benden belki onlar bile beni işten çıkarabilirler :(
İŞ YERİNDE TUVALETİN KOKMASINA SEBEP OLDUM. İNSANLAR BENDEN İĞRENİR Mİ?
Cevapla