Narsistler neden disariya iyi en yakinina kotu?

2 senedir en yakin oldugu, en cok vakit gecirdigi, onu en cok seven, aramizda bir suru sey yasanan biriyim. ama gel gor ki bana karsi agresif, kaba, kotu bi üslubu varken goruyorum ki yeni tanistigi erkek olsun kiz olsun hep daha kibar, yumusak davraniyo... neden? bu insanlar neden bu kadar nankor?

Narsistler neden disariya iyi en yakinina kotu?
Cevapla