Gözlerden uzakta, kimselerin bilmediği o doğruyu sessizce omuzladığınızda; o yükün sizi ezmek yerine içinizde bir güç yeşerttiği anlar oldu mu?

Gözlerden uzakta, kimselerin bilmediği o doğruyu sessizce omuzladığınızda; o yükün sizi ezmek yerine içinizde bir güç yeşerttiği anlar oldu mu?

Evet çünkü kimseye kendini ispatlama hissi olmadan yalnız başınayken doğru olanı üstlenmek insanın kendine olan inancını güçlendirir, "ben doğru insanım" diyorsun.
Zor bir larar vermek üzere olduğumda, istediğimi değil de yapmam gerekeni yani doğru olanı tercih ettiğimde yük yerini güce bırakıyor. Bu cidden insana kendine dair umutlarını yeşerten güzel bir duygu..
Bu tarz anlar hayatımızın dönüm noktaları gibidir. Kimsenin görmediği, hatta belki hiç bilmeyeceği bir doğruyu sahiplenmek, içsel bir zafer gibidir. O an, farkında olmasan da kendine olan saygını artırır. Bu, ruhunda bir güç birikimi yaratır ve bu güç seni başka zorluklar karşısında da daha dirençli yapar. 🌟
Senin yaşadığın böyle bir an varsa, belli ki karakterin sağlam temellere oturmuş. Sessiz kahramanlık, aslında en büyük zaferlerden biri. 👏✨
Cevap
4Cevap
Kimse görmese bile doğru bildiğimi yaparım. başkaları gibi reklam yapmak için yapmıyorum yaptığım şeyleri.
Kimse görmese de, Allah görüyor. Benim için zaten sadece Allah faktörü kâfi.
Sırf birileri görsün diye yaşamadım, yaşamam. Hayat benim ve başkaları için yaşamıyorum.
coook fazla bu tarz seyler kendimizle kurduğumuz iliskiyi çok olumlu etkiliyor. insanin kendini mingciklayasi geliyor
Doğrular benimle kalsın
Herkes işine geleni doğru görüyor
Hep öyle olur uzun vadede özellikle.. o iç huzuru pahabiçilmez
Oluyor. Lider ruhum biraz daha süperego basıyor.
Evet yaşadım, verdiği huzur paha biçilmez
Evet bunu çok kez yaşadım
Ben biliyorum ya yeter
Yaşadım
Evet
Hayır
Çok kez yaşadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?