İsteyerek ya da istemeyerek yaptığınız bir davranış daha sonra vicdanınızı rahatsız etti mi hiç?


Evet rahatsız oldum.
Bazen istemeyerek, bazen de artık tahammül edemediğim için fevri davrandığım durumlar oluyor.
Sakinlediğim de abarttığımı düşündüğüm zaman vicdanen rahatsız oluyorum.
Geri dönüş yapıp telafi etmeye çalışırım mu.
Çünkü haketmemişlerdir benim sert tavrımı.
Ama bazılarıda gerçekten hakediyor.
İşte o zaman zerre kadar rahatsız olmuyorum.
Evet, çektim. Hoş bir davranış değildi. Bunun vermiş olduğu vicdan azabı çok can sıkıcıydı. Hâlâ daha o vicdan azabını taşıyorum.
Hayır etmedi vicdanım çok rahat
Cevap
8Cevap
Evet çektim ve helallik aldım.
öğrenciyken aracimla baska arabayı çizip kacmistim sonra vicdan yapıp geri dondum arac yoktu baya vicdan yaptım
Evetya beni seven bir çocuk vardı onunla belki olur denerim diye konuştum sonra olmayınca çok kötü bı sekilde ayrılmıştım ondan dolayı hâlâ çekiyorm
Bilinçli yaptığım hiç bir davranıştan pişman değilim çünkü hak edilmiştir. Onun dışında saçma sapan kendimi pişman edecek durumlara sokmam.
Hayır, kimseye vicdan yükü yapacağım bir davranışım olmadı..
Eskiden evet. Kalp kırmak zorunda kalmıştım, gözden yaş gelince azap çektim.
Oldu öyle şeyler evet.
Balkondan yorgan sallayan teyzenin yorganina kbie agiz dolusu ketcap turkurmustum
Hayır ben zaten kimseyi kırmam kırmışsam haketmiştir
Haksızsam evet..
Gönül almayı severim..
Evet çektim
İstemeyerek yaptım ve sanırım ahını aldım..
Evet yaşadım bu durumi
Herkesin vicdani çöpte
Çektim, çekiyorum, her gece...
Vicdan azabı çekecek bir eylemde bulunmadım şükür.
Çekmedim ne yaptıysam herkes haketmiştir
Etti maalesef.
Evet oldu
Hayır
Asla ve kat'a
Evet
Çektim
Hayır :)
Çokk..
Evet
Nooo
Hayir
küçük kardeşime bağırdığımda çekiyorum
Evet
Çekmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?