Dışardan baktığımızda çok soguk, çok sıkıcı biri deyip tanıdıkça sevdikleriniz oldu mu?

Bazı insanlara dışarıdan bakarak içi nasıldır acaba diye merak ederiz.

Bazen de tersine dışı komplike ve soguk göründüğü için uzak durduklarimiz olur. Ama tanidikça da tıpkı benim kafadanmış deriz bazen...

Siz de bu durumu yaşadınız mi hiç?

...

Dışardan baktığımızda çok soguk, çok sıkıcı biri deyip tanıdıkça sevdikleriniz oldu mu?
Dışardan baktığımızda çok soguk, çok sıkıcı biri deyip tanıdıkça sevdikleriniz oldu mu?
Güncellemeler
6 ay
S. s. 💗💖✨️
Dışardan baktığımızda çok soguk, çok sıkıcı biri deyip tanıdıkça sevdikleriniz oldu mu?
Cevapla