İvit olurdum, peki sen benim gibi bi manyakla sevgili olur muydun? Hayır. Ben benimle sevgili olurdum çünkü kendimi seviyom ve ponçiğim. Canım kendim <3
eeee bak ne guzel kendine samimi olmak en guzel ozelliktir
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet bende seviyorum böyle olmayı ama bazen geleceği düşünüyorum hayatımın sonuna kadar yalnız olamam diye ama birinin beni böyle kabulleneceğini de sanmıyorum ki kimse içinde değişmem boşluğa itiliyorum en azından kendime sahibim