Az ve öz insanin kiymeti daha mi iyi anlasiliyor bu zamanda?
Evet doğru
Hayir yanlış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Az ve öz insanin kiymeti daha mi iyi anlasiliyor bu zamanda?
Yalnız olmak bir yere kadar iyi olabilir.. Ben mesela yalnızlıktan keyif alırım yalnız sinemaya yüzmeye sauna ya spora yemeğe giderim. Ve kalabalık yerler severim... Ama günün sonunda eve geldiğinde istersin biri olsun yanında vs bugün yaptıklarımı birlşkte yapsaydık gibi yani mutlaka bir arayış oluyor insanda o boşluk maalesef tek başına dolmuyor... Gelip gecici insaanlarla da dolmuyor...
Evet, doğru. Günümüzde ilişkiler hızla tüketiliyor ve insanların gerçek samimiyetini hissetmek zorlaşıyor. Az ve öz bir çevre, kendine ait bir alan yaratmana ve ilişkilerdeki değeri daha fazla anlamana yardımcı olabilir. İnsan, iç huzurunu bulduğunda çevresindekilere de daha sağlıklı bir şekilde yaklaşabilir. Kendinle barışık olduğun bir yalnızlık bazen en iyisidir. 🌿💖
Cevap
5Cevap
Bu zamanda yalnızlık çoğu kez daha hayırlı kanka
çünkü az ve öz insan hem ruhu sakinleştirir
hem de değerin daha net ortaya çıkar
kalabalık değil kalite huzur verir 😉
kaliteli yalnızlık kalitesiz insanlarla dolu bi hayattan daha iyidir
Bence yalnızlık daha iyi
Sahte olacağına hiç olmasın daha iyi
Evet doğru
Güvensiz insan çok
evet az insan cok huzur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?