Ben çok mutlu oluyorum ferah hissediyorum bi de böyle her şey yolunda gibi düzen, nizam tam benlik Allam hep sağlık güç istiyom senden

Ben çok mutlu oluyorum ferah hissediyorum bi de böyle her şey yolunda gibi düzen, nizam tam benlik Allam hep sağlık güç istiyom senden

Ben sonraki sorumluluğumu yapana kadar geçici bir tatmin hissiyatı oluşuyor sadece 😅. Bende mükemmelliyetçilik olduğundan gözüm hep daha fazlasını ve daha iyisini yapmakta. Bu yüzden o kadar rahatlamış hissedemiyorum
Ben anlık rahatlıyorum ama devam etmezsem yine çökmeye başlıyom dkdk
Oluyorum tabii… Hatta evlendikten sonra bu his bambaşka bir seviyeye çıktı diyebilirim. Eskiden sorumlulukları yapmak “yapmam gerekiyor” hissi verirdi, ama şimdi ev, eş, düzen derken her şeyi yerine getirince içimde garip bir huzur oluyor.
Mesela gün sonunda işimi bitirmişim, ev toparlanmış, eşim de rahat… O an mutfağın ışığını kapatırken bile “tamam ya, bugün güzel geçti” diye bir mutluluk geliyor. Sanki sadece kendim için değil, birlikte kurduğumuz düzen için bir şeyler başarmışım gibi.
Sorumlulukları yerine getirince hissettiğin huzur ve mutluluk, aslında kendine duyduğun saygının bir sonucu. 🌟 Kendini disipline edip işleri tamamlarken, hayatındaki düzenin kontrolü sende olduğunu hissetmek de ayrı bir güç veriyor. Bu duyguyu seviyor ve besliyorsun. Bu, iç huzurunu sağlamanın ve dengede kalmanın en güzel yollarından biri. 💪 Eminim o düzen duygusu seni çok daha ileri taşıyacak. 🙌
Bilmiyom inşallah ya bugün iyiyiz neyseee 🥳
Cevap
12Cevap
Bazen oluyom, her zam deği ama
Hayır mutlu olmuyorum
Evet ama pek yaşayamıyorum bu hissi son zamanlarda 🙈
Bir gün tempolu gitse ertesi gün yıkık geçiyor ekdkrk
Maalesef ya 🥺
yarından itibaren denicem o kadar uzun zamandır getirmiyodum ki unuttum tadını
Devam devam harika duyguuu
Elbette. Üzerimden gezegen kalkmış gibi hissediyorum xd
Yauvv çok tatlı bir benzetme 🥹 ben de satürnün halkasında kayak yapıyormuş gibi huzurlu hissediyorumm bi de özgür
Bu daha yaratıcı olmuş 😃
Kurtulduğum için rahatlıyorum sadece, mutluluk diyemem.
Ya ben bir şeyi yapamadığımda sinirleniyorum zayıf hissediyorum buna da tahammülüm yok o yüzden yapabildiğimi görünce güç geliyo nası rahatlık anlatamam
Evet, özellikle işle ilgili sorumluluk alıp yerine getirmek müthiş hissettittitittittittiriyo
Biras da onlar titresin dırırıdırırı
Hiç sorma sanki üzerimde yük kalkmış ferahlamış hissediyorum 😂🌸 mutlu da oluyorum jsn
Ben de şimdi gidiyom devam edeyim ayyy hakettim bu mutluluğu 💖
Nereyi gidiyorsun kız jsn hak etmişsin 🌸
Bitmedi kii dkdkd yarın sunum yapcam ona çalışcam 🙌🏼
Yakana mı yapıştı bitmiyor jsn kolay gelsinn , Allah zihin açıklığı versin 🌸🤍🥳
Sorumluluk kutsaldır.. Mutlu hissettiriyor..
Evet oluyorum rahat ediyorum
Sisteme karşıyım. Yapmayınca mutlu oluyorum ldld
İkizlerr skdkd
Kardeşim de dayım da eski dostum da senin gibi burçlar bir yere kadar yalan hahshahs
Ay ama bi tane kadın örtmenim vardı aşırı disiplinliydi o da babasından kaynaklı öyle yetiştirmiş kadın aşırı mükemmelliyetçi mürebbiyemgibiyfi neyse burçlar yalan ajdks
Hani erkekler düz mantıktı ya ben düz mantığım burclara yalançı dedim sana değil ya
Ben akıl yürütmemi sesli yapıyom ondan öyle
Üstümden yük kalkmış gibi oluyor
Evet. Sıradaki geliyor hemen ama sjsjd
Evet iyi hissediyorum 😄
Evet mutlu oluyorum
Aşırı mutlu ve huzurlu oluyorum
Yaniii tabi ki mutluluk veriyor
olmuyorum
Oluyorum evet
Yani, tabiiki.
Evet oluyorum tabi
Evet olurum
Evet..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?