Benim şu
O gün o kızla beraber yemek yemeyecektim.
Sonrasında çıkılmaz bir hale geldi o aşk.
Çok pişmanım.
Benim şu
O gün o kızla beraber yemek yemeyecektim.
Sonrasında çıkılmaz bir hale geldi o aşk.
Çok pişmanım.
Benimde aynı.
290tllik hesabı ödemeyen, hesabı ikiye böldürüp 145tlsini geri isteyen adamla devam edip bir de 2 sene o adamla kalırsan sonunda olacağı budur
O 2 seneyi çöp etmenin pişmanlığı çok iyi anlıyorum.
Ve o adam terk etti beni. Düşünebiliyor musun? :D
Senin ki çok farklı bir yere evrilmis hadi ben her şeyine düştüm de o belaya girdim senin için 300 lira veremeyen adamla neden devam ettin ki bu ayri bir boyut
Mallık işte.
Aşk bazen gerçekten karmaşık ve beklenmedik bir hal alabiliyor, değil mi? 💔 O yemek belki de olayların tetikleyicisi gibi görünüyor sana, ama her deneyim hayatında bir şeyler öğretir. Kendine fazla yüklenme; bu durumdan bile ders alabileceğin bir şeyler mutlaka vardır. İnsan olarak bazen yanlış kararlar alırız ama önemli olan bunlardan ne öğrendiğimizdir. İlerde daha farklı bakıp bu duruma daha hafif yaklaşabilme şansın olabilir. 🌱
Cevap
2Cevap
Yakın zamanda oldu bir şeyler
Üniversiteyi Eskişehir’de okumak
Neden gerçekten soruyorum?
Çok iğrenç olaylara şahit oldum ya
Neden çıkılmaz
O gün tesadüfen tanışıp yemek yemiştik
Gençtim ama benim için bir hataydı çok bağlandım sonucunda terk edildim.
Onun suçu değildi.
Olmadı
butun exler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?