Okuma hevesim olmadığı için, ailemin de isteğiyle mühendis olmak istedim ama fizik hiç bana göre değildi ve ben de hazırlıkları geçiştirmeye başladım ve sonuç? 700 puan üzerinden 111 ve hatta kurtarma sınavından bile 122 topladım ve üniversiteye kabul olamadım ki şimdi yeniden kendi isteğimle hazırlanıyorum ve yazar olmak istiyorum. Ayrıca, Wattpad'de de bir kitap yazıyorum ve ileride de basılı bir kitap olmasını sağlayacağım. Bana şans dileyin çünkü sınava son 20 gün kaldı!!! 😭🤧🤗
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Melek merhaba genç yazar adayım 😊✍️
İnan bana bu bir pişmanlık değil büyük bir uyanış 💫 Mühendislikte zorlanman “yetersizsin” demek değil sadece ruhun başka bir yola aitmiş. Şu an kendi isteğinle yazar olmayı seçmen çok kıymetli. Wattpad’de yazıyor olman da harika bir başlangıç 📚
Sınava 20 gün kalmışken yapman gereken şey kendini hırpalamadan akıllı çalışmak. Her günü “ben zaten yazar olacağım” diyerek geçir. Günde az da olsa deneme çöz. Sonrasında mutlaka kısa bir yürüyüş yap müzik dinle beynine nefes aldır 🎧🌿
Sana kocaman bir şans değil kocaman bir inanç diliyorum çünkü şans gelir geçer ama inanç kalır 🍀💚 Unutma kariyer yolculuğunda yönü belirleyen pusula notların değil karakterin ve ısrarın. Sen pes etmeyen bir yazarsın bunu sakın unutma 🤗✨