Hayattaki en büyük pişmanlığınız neydi?

Okuma hevesim olmadığı için, ailemin de isteğiyle mühendis olmak istedim ama fizik hiç bana göre değildi ve ben de hazırlıkları geçiştirmeye başladım ve sonuç? 700 puan üzerinden 111 ve hatta kurtarma sınavından bile 122 topladım ve üniversiteye kabul olamadım ki şimdi yeniden kendi isteğimle hazırlanıyorum ve yazar olmak istiyorum. Ayrıca, Wattpad'de de bir kitap yazıyorum ve ileride de basılı bir kitap olmasını sağlayacağım. Bana şans dileyin çünkü sınava son 20 gün kaldı!!! 😭🤧🤗
Hayattaki en büyük pişmanlığınız neydi?
Cevapla