Psikolojik iyi değilim herşeye kendimi kapattım herkesle konuşmayı kestim ortamlardan uzaklaştım olgunluk mu rahatsızlık mı bilmym?


Antidepresan içiyorum yanlızlastim kimseyle görüşmek istemiyorum insanlar benim sevgili yapıp ortamlardan çekildiğimi düşünüyor gelen çıkma tekliflerini reddediyorum şu an çevremde çok az kişi kaldı ben nasıl psikolojimi düzeltebilirim ne yapsam iyo gelir önerdiğiniz bişey var mı

Psikolojik iyi değilim herşeye kendimi kapattım herkesle konuşmayı kestim ortamlardan uzaklaştım olgunluk mu rahatsızlık mı bilmym?
Cevapla