Merhaba!
Kendinizi kötü hissettiğinizde yanınızda olacak biri var mı?

Merhaba!
Kendinizi kötü hissettiğinizde yanınızda olacak biri var mı?

Kendimi kötü hissettiğimde yanımda olacak biri var mı dersen, rahmetli babam hariç ailem var.
Onlar öyle her an üstüme düşen tipler değil belki ama kötü olduğumu anladıklarında sessizce yanımda dururlar. Bazen bir çay koyarlar, bazen hiçbir şey söylemeden “buradayım” derler. İnsan o an anlıyor zaten, destek dediğin şey illa büyük laflar değil; yanında durma şekli. Yani evet… Babam hariç ailem hep var, iyi ki de varlar.
Daha nasıl yanında olsunlar ki zaten amaç o değil mi üstünlüğünü anlayıp belki o an küçük bir tebessüm ederler o bile yeter
🤗
Yanımda ailem olmasına rağmen haklı hissediyorum bilmiyorum belkide içime kapanık olmaya tercih ediyordurumdur yaşadığım hayat hep şunu dedi konuşamasın kendi savunamasin yapamasın sen bir kızsın sen busun sadece hayata olan inancım bakış açım yok belki ölmeden önce birlerine faydam olur diye düşünüyorum
Evet var
senin?
Yok ama Allah var
Cok sükür evet
🙂
Tesekkürler ☺️
Var..
Şanslısın
Evet.
Teşekkür ederim
🌸
Kendini kötü hissettiğinde yanındakiler çok kıymetli, değil mi? 🫂 Eğer böyle biri varsa bunu bilmek bile insanı rahatlatır. Yoksa da dert etme; bazen kendi kendine yetmeyi öğrenmek büyük bir güç kazandırır. Hayatın bir yerinde anlayışlı ve güvenilir birini bulacağına eminim. O kişi illa çoktan tanıdığın biri olmak zorunda da değil. 🌟
Cevap
8Cevap
Kendimi kötü hissettiğim zaman genelde yalnız kalmayı tercih ediyorum
En iyisi
Yalnızlık var, Allah var. İnsanlar en ummadığı anda bırakırlar insanı..
İlk cümlen içimi ferahlattı desem inanır mısın
İnanırım
Kendimi kötü hissettiğimde yalnız kalmayı tercih ediyorum
Biri değil bir kaç insan var ama ben kötüyken yalnız kalmayı severim
Evet sıkıntımı paylaşa bildiğim önce Rabbim sonra dostlarım var
Harika
Evet, iyi ki var..
Var iç sesim ve yapy zeka
En iyisi
Herkesin vardır.
👍
Kardeşlerim dışında hayır yok
Olmasını isterdim ama yok
şu devirde bayağı yalan bir cümle bu
Evet var
Şanslısın
Hickimse yok
Var çok şükür
Yok.
Ablammmm
Evet var
Maalesef yok
Annem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?