Merhaba…
Kendinizi kötü hissettiğinizde kime ihtiyaç duyarsınız?
Kendinizi kötü hissettiğinizde kime ihtiyaç duyarsınız?


bu ikiside olmazsa ki çoğunlukla olmadığı için büyük bir çöküntü yaşıyorum sonra kendi kendime düzeliyorum nihayetinde yine eski halime dönüyorum.
kimseye
ben kendime yeterim en nihayetinde
Yalnız kalmayı tercih ediyorum
Rica ederim 🌸
Cevap
5Cevap
Kimseye ihtiyaç duymuyorum
En iyisi sessiz bi ortamda kendinle dertleşebilmek kendimizi en iyi teselli edebilecek kişi yine kendimiziz sonrasındada müzik dinlerim
Canım eşime çok iyi kalpli biri bu gece de onun yanında değilim 🥺
Sevdiğim bir kimsenin yanımda olması beni bir nebze rahatlatır
Kendi kendime yetmeyi öğrendim artık
Tanrıya
müziğe
Kimseye
annem 🥺
Sarılacak birine:(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?