ՏҽӀɑʍՏ
Ruh ikizin sayılabilmesi için bir insanda olmazsa olmaz dediğin şey nedir¿

ՏҽӀɑʍՏ
Ruh ikizin sayılabilmesi için bir insanda olmazsa olmaz dediğin şey nedir¿

Açıkçası karşımda ki insanın mütedeyyin biri olmasını isterim. Allah rızasını koşan, Allah'tan sakınarak hâl ve hareketlerine dikkat eden birisi olmasını isterim.
Şimdi de'sen ki sen çok mu üzgünsün. İlla ki değilimdir. De'sen ki her başı açık bir mi? elbette değil. Karşımda ki insanın kalbinde ki imanı bilemem. Belki de bazı mütevazi, giyimine dikkat eden kadınlar daha imanlı. Bunu Allah bilir elbette.
O yüzden karşımda ki insan başı açık giyiniyor diye asla eleştirmem. De'dim ya beikş de Allah katında o benden daha üstün. Hiç birimizin garantisi yok bu dünya da.
Şunu biliyorum ; Cennet ucuz değil, Cehennem de lûzumsuz değil.
O yüzden Allah'tan korkarak, sakınarak, imanı gereği idrak ederek kendini başkalarından sakınan bir hanımefendi benim ruh eşimdir.
Kim bilir ben de başkalarına lâyık olacak bir insan değilimdir. Biz istiyoruz ama biz ne kadar temiz bir yürek taşıyoruz acaba.
Ne güzel..
Bence, ruh ikizim sayılabilmesi için bir insanda olmazsa olmaz dediğim şey, empati ve anlayış 😊
tabiki; ruh ikizi olmak için sadece anlayış ve empati yeterli olmayabilir. Sevgi, saygı, güven de önemli, ama bence empati ve anlayışta çok önemli bir faktördür aynı frekansta olmak gerekiyor.
Ay ne güzel cevap..
Hatunun bütün özelliklerini tek tek yazamam yani yazarak bitiremem.
Zekası, konuşması, gülmesi falan her şey ruh eşim olduğunu gösteriyor diyeyim kısaca.
Kesinlikle pratik zekâsı, duruşu ve o sakin ol, ben hallederim özgüvenini hissettirmesidir. Ben kırıldığımı çok belli etmeyen ama içten içe güçlü bağ kuran biriyim. Karşımdaki kişi de kendinden emin, panik olmayan, çözüme odaklı biri olduğunda… işte o zaman ruhum gerçekten ruhuna aşina oluyor. Bazı insanlar vardır ya hani, yanında durduğunda bile bir güven hissi verir işte bu evet dedirttir
Ruh ikizi kavramı gerçekten büyülü bir his yaratıyor, değil mi? 😊 Bana göre, ruh ikizi diyebilmem için bir kişinin empati yeteneği çok güçlü olmalı. Duygularımı anlamalı, derin ruhsal bir bağ kurabilmeliyim. Birlikte susabilmek bile rahatsızlık vermemeli. Ayrıca mizah anlayışı da uyumlu olursa, işte o zaman "Bu benim ruhumun ikizi!" diyebilirim. 😍✨ Peki, senin ruhun neye aşina oluyor?
Cevap
48Cevap
Tamamlanmış hissediyorsun bunu diyebilirim. O güne kadar sanki yarım haldesin ama haberin yok ve o olduğunda yalnızca bunu fark edebiliyorsun.
Hayır yavru sendeki hangi özellik onda mutlaka olmalı
Sosii kaçmama izin vermiyorsun ama🤣
Olmaz insan arkadaşına bunu yapmaz djdj
Benim gibi fırlama olmalı ki öyle zaten🤣
Ahshs mersi bebeğim 😘
Aldı cevabını nasıl sevinçli 😅😘
Herhalde yani 😅
Sıcakkanlı eğlenceli esprilerime esprileriyle karşılık vermesi tatlı olmasi
Sen öyle misin
Biraz deli biraz manyak olması lazım...😀
Biraz olduğuna emin miyiz dkd
İşte bana ayak uydurması gerek.😀
O zaman biraz olamaz xjdj
O da zor işte.😀
Yine aklımı karıştırdın ya :D
Ruh ikizimdeki özellikler diyom böyle olmalı, e öyle deli manyak özellikte de yok.😀
Soru zaten öylesi ya 🥹 çıldıracam fjfj
😀😀
Gidebilirim o zaman.😀
Gitme :D
Zabahaca burdayım.😀
Ciddili mi :D hadi soru sor da gelip sataşayım smfjs
Sordum zati.😀
Hee parlamışsın dur geliyorum
Her zaman biliyosun ışıl ışılız.😀😀
Ayh şımarık vahşi hatun skdk
Görüyorsun yok yok.😀😀
4x4 gibisin :D
Dağ kır bayır demeden.😀
Off tırmanışa hele :D
Birlikte saçmalayabilmek
Olmazsa olmaz
Olgun bir kadın olmalı yaşça büyük.
Kısaca olgunluk diyoruz
Evet ✌
🥳✌️
🌸😊✌
Tamamen benim aynım olmalı djks
Hangi konu ve özelliklerde :D
Olur olur djd
Kafasının kırık olması olurdu gadası 😅
😅 işin zor değil
Bak bu doğru 😅
Geleneksel Türk evliliğinden korkan, dünyayı ve şehirleri gezmeyi seven, öz eleştiri yapabilen, aktif dinleme becerisi olan, ailesinden bağımsız olabilmiş bir yetişkin adam olması, Atatürkçü ve aynı zamanda inançlı olmayı ayrılabilen bir zeka, sadık, kültürlü bir adam benim ruh ikizim olabilir ancak.
Sıcakkanlı hoşsohbet ortamlarda hanımefendi basbasayken cilveli kendi kadar huyu da güzel kadehleri yeri gelicek beraber vuracağımiz biri olsun benim olsun başıma taç olsun
Ama hani biraz senin yansıman gibi olmalı 🙄
Bence denk gelecek kadar şanslıysan zaten sözler akmaya başlamadan sen kim olduğunu anlarsın.
Soru o değil yalnız
Olmaz
Bu bir kaçış cevabı mı 😒
Şu an onu kullanmıyorum 😅 hiç şansım yok mu?
O zaman asıl konuya dönelim :D ruh eşi diyorduk
Hayır hayııır! Soruyorum :D
Sende var olan hangi özellik ruh ikizinde de mutlaka olmalı?
😕 hmmh şey... nolur öğrensem ya sndj
Selamün aleyküm
Allah korkusu olacak vicdan olacak he birde Trabzonspor u tutacak çok mu şey istiyrum da
Evet çok fjd
Öncelikle çift yumurta ikizi olsun sonralıkla gizli bad olsun, hani millet ayy ne sıkıcı beğ bile desin ama bana bize ehueheu 😅
Oy oy djf
Ayni kafada Olcan soru isareti olmucak acabalardan uzak olmak
Senin hangi özelliğin onda da olmalı?
Eyvah savaş başlasın djdj
Fjfj hadi bakalım 😅
Aklımdan geçeni o an onun demesi aynı fikirlerde olmamız gibi gibi
Güzel bir örnek
Ayağı yere basan ama iki üç balonla da havalanabilen 😂
Çoksell
Saf her söylenene inanan. Herkesi kendi gibi gören birini görünce aha işte ben diyorum.
Ee sizi kandırırlar djdj
Zaten hep kandırıyorlar. Özellikle kızlar.
Ruh ikizim algısına ben inanmıyorum, kadın erkek veya başka tür ilişkiler birbirilerini tamamlarlar demek bana daha doğru geliyor.
Ruh ikizi diyenler bir zaman sonra ayrılınca ne diyor onu merak ediyorum ))
Dünya malına meyletlemiş, kibirden uzak bir ruh.
O benim ruh ikizim olurdu..
Etmiş mi etmemiş mi
:D şaka bea
Bağlılığını daima hissettirmesidir. Bugün de bu spoileri verelim. 😀
Sen bağlıysan o da bağlıdır zaten
Bu hiç öyle olmuyor bence. Sen öyle olsan da karşındaki değilse kendini avutuyorsun.
Mesela konuşurken aynı kelimelerde telaffuz yanlışı yapmak gibi djdj
😅 bu geçici bir özellik, anlık gelişiyor djd
Dır evet :D
:D korkmam ben
Kesin söyleyebilirim ben
Kim kessin dnxj
😅😅 görürsün sen
Perfect turkish'im hayran bırakır dkfj
Hadise gibi dimi sjf
😅 övdün mü gömdün mü belli değil
İnandım tamam 😅
Az biraz kafadan gidik olması gerek, olmazsa olmazımıss🤓
Oyş djf
Ne istediğimi daha söylemeden anlayıp uyum sağlaması
Bir tek bana cevap vermemiş hahah 😂
Ne alaka be
Tamam be bir şey demedim 😂
Dedin ya işte
Takıldım kaçtım devamı gelmedi 😂
Hiç de bile, laf soktun kaçamadın sjdj
Köşeye sıkıştım çıkış yokmuş sjdkdk
Yoktur 😅
Eyvah teslim oluyorum! 😅
Tutkulu, bilgi peşinde koşmayı hayat görüşü olarak benimsemiş ve temel olarak mutlu etmenin en büyük mutluluk kaynağı olduğunu görerek hayatındaki insanları mutlu etmekten gocunmayan kişidri
Ben bulmuştum yıllar önce nerdeyse 1 saat sohbet ettik ayak üstü hala aklımda o sohbet. Ama kızın ne numarasını istedim ne ismini sordum ne de bir daha gördüm..
Adaletli ve empati sahibi olması kesinlikle. Dürüstçe doğruları söyleyen kim haklı kim haksız ayırt edebilen objektif bir insan ruh ikizimdir net. Tabii eğlenceli de olmalı mahkeme duvarı gibi degil.
Enerji diyebilirim. Güzel ve olumlu bir çekim almam gerek ondan.
Enerjik pozitif olması
Sende var mı bu özellikler djdj
İkiz ne demekkk
Ne oluyor yaa
Hayatım boyunca ruh ikizim dediğim tek bir kişi oldu prensim sercan
Zoru görünce kaçmak yerine daha da sarılmak ve zordan zevk almak🫦💙💚💝💖😘❤️
selam şekil a
Konuşmayı sevmesi gerekiyor. d
Sen seviyor musun allasen
Delilik, ve karakterli olması
Sende delilik mi var
Benim gibi deli psikopat hem de her acıya rağmen mutlu olması ama bazen de ruhsuz olması
Aynı yerde ben olsa ve 6. Hislerim bu o kişi diyorsa denerim onunla
Konuşmadan anlaşabilmek, karar almak-karar verebilmek
Duygusal zekası yüksek insanlar genel olarak
Tamamlanmış hissettiren, İlişkinin önüne taş koymayan.
Soğukkanlılık ve delilik
ortak noktalarımız olmadı, davranışlarımızın ve görünüşümüzün çok çok çok inanılmaz derecede benzemesi. böyle biri zamanında vardı, iyi anlaşamadık.
Et yememesi
Espri anlayışı
Müzik zevki vs vs dahası var
Bakire olmasi dolgun dudak durust asosyal sadik
Kafasının güzel olması. Her anlamda. Kıps.
Mis.. kıps mı sjs
Düzeni sevmesi , ailesine bağlı olması
😌🤌 mis
Dimi 🫶🏻
Çok güzel özellikler.. ♡
Hadi inşallah diyoruz ❤️
İnşallah 💚
Konuşmadan anlaşabilmek
Ahahahaha kahkaha attım
İnandirici gelmedi mi 🙃
Yok inandım tamam
Bak bu da bana inandırıcı gelmedi 🤣
😅😅
😮😮
Biraz çılgın olması gerekiyor jsfd
Meselaa... :D
Woow.. 😅
😏🤝
Ruh öküzü olmalı oda
Hangi oda
mizahşör olması :D
Sjdj sende var mı o özellikten
Sömürücü müsün
Benimle beraber şımarmasi cocuklasmasi
Sen öyle misin
Bu dünyanın insanı olmaması
Sen değil misin
Hayır değilim
Güler yüz, samimiyet, dürüstlük ve paylaşmayı seven.
Hırçınlık ve tezcanlılık 😊
Dişi olma özelliğini bana yaşatmalı
Yaptığım esprileri anlaması
Ruh ikizimi daha bulamadım ki
Bilinçsiz olması
Aynı kafada olmak , uyum
Benimle aynı mizah aynı kafadan olması
Maskülen olması
Olgun karakter ve az konuşması
Yok öyle şeylerim
Bazen olgunluk bazen çocukluk yapması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?