Kendimi çok yalnız hissediyorum. Sevdiğim kişileri hep başkasıyla gördüm. kirildim. Bir kuşum vardı oda öldü?

Arkadaşımda yok. İçimden ağlamak geliyor

Kendimi çok yalnız hissediyorum. Sevdiğim kişileri hep başkasıyla gördüm. kirildim. Bir kuşum vardı oda öldü?
Cevapla