Bazı kadınların erkekleri “aciz, ciddiye alınmaz” diye küçümsemesi sizce normal mi bu bakış açısı nereden geliyor?

Bazen bazı kadınların erkekleri tamamen “aciz, ciddiye alınmaya değmez” şeklinde gördüğünü duyuyorum.
Genel konuşuyorlar ama doğal olarak erkek biri olarak bana da dokunuyor.

İşin garibi, aynı insanlar sonra erkekler hakkında sorular soruyor ya da erkek davranışlarını tartışıyor.
Madem bu kadar küçük görüyorlar, bu çelişki neden?

Bu bakış açısı sizce neyin sonucu?
• Kötü deneyimler mi?
• Egodan kaynaklı bir üstünlük hissi mi?
• Genelleme alışkanlığı mı?
• Yoksa tamamen yanlış bir algı mı?

Hem kadınların hem erkeklerin yorumlarını merak ediyorum.
Bazı kadınların erkekleri “aciz, ciddiye alınmaz” diye küçümsemesi sizce normal mi bu bakış açısı nereden geliyor?
Güncellemeler
7 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Bazı kadınların erkekleri “aciz, ciddiye alınmaz” diye küçümsemesi sizce normal mi bu bakış açısı nereden geliyor?
Bazı kadınların erkekleri “aciz, ciddiye alınmaz” diye küçümsemesi sizce normal mi bu bakış açısı nereden geliyor?
Cevapla