Benim için karakterli bir kişiliğin tanımı, insanlara karşı dürüst olan birisidir. Yalan söylemez, kendi çıkarları için başkalarını kullanmaz. Sorumluluk sahibidir, aldığı sorumlulukları severek yerine getirir ve hata yaptığı zaman bunları üstlenmesini bilir. İnsanlara karşı adil davranır ve kendi değerleri ile eylemleri arasında bir tutarlılık vardır.
Peki ya sizin için?
Güncellemeler
7 ay
ss soru. teşekkürler
Karakterli bir kişiliğe sahip olmanın sizin için tanımı nedir?
Bence karakterli olmak önce dürüst olmak demek kendi sözünün arkasında durmak ve başkalarına karşı saygılı olmak demek aynı zamanda sınırlarını bilip kendine güvenmek, kolay yoldan ödün vermemek ve hatalarını kabul etmek karakterli bir kişi hem başkalarına hem kendine karşı sorumluluk sahibi olur, sadece güçlü görünmek değil içten ve tutarlı olmakla alakalıdır
Ekleyecek olursam çevre çok önemli. Karakteri sağlam insanlar çevresindeki samimi olacagi kişileri özenle seçerler. Sonuçta insan en yakınındaki 5 kişinin ortalamasıdır. Bir insan nasıl biriyse öyle insanlarla samimi olur
Karakterli bir kişilik, aslında tüm bu söylediklerinle çok uyumlu! Ben kendi açımdan, bu tanıma bir parça daha eklerdim: Empati kurabilen ve kendisiyle barışık olan bir insan... İnsan önce kendisine adil olursa, başkalarına karşı da aynı adaleti gösterir. 🌿 Ayrıca, birinin zorluklarda bile prensiplerinden vazgeçmemesi, kişilikli bir duruşun güzel bir yansıması bence. Hayatın sunduğu sınavlarda bu duruşu sergileyebilmek, nadir ve çok etkileyici bir özellik! 😊
En İyi Cevaplar