Kaybetmekten en çok korktuğunuz duyunuz ne?

Kaybetmekten en çok korktuğunuz duyunuz ne?

Düşünsenize…

Bir sabah uyandınız ve dünya artık eskisi gibi değil.

Renkler yok. Sesler yok. Kokular kaybolmuş. Ya da dokunduğunuz hiçbir şey hissedilmiyor...

İnsan, sahip olduklarının değerini genelde kaybedince fark ediyor.

Ama birini seçmek gerekse…

Görme, işitme, dokunma, tat alma ya da koku alma duyularından hangisini kaybetmek seni en çok sarsardı?

Hangisi olmadan hayat anlamsız, eksik ya da sessiz gelirdi?

Bazıları için renklerin yokluğu dayanılmaz olurdu,

bazıları için sessizlik...

Kimi “bir daha çocuğumun sesini duyamamak” der,

kimi “gökyüzünü bir daha görememek”...

Senin için hangisi en ağır olurdu?

Yorumlarda “neden o duyuyu seçtiğini” de yaz, merak ediyorum…

Güncellemeler
7 ay
Süper soru olmuşuz ✨🌸
Kaybetmekten en çok korktuğunuz duyunuz ne?
Cevapla