
Düşünsenize…
Bir sabah uyandınız ve dünya artık eskisi gibi değil.
Renkler yok. Sesler yok. Kokular kaybolmuş. Ya da dokunduğunuz hiçbir şey hissedilmiyor...
İnsan, sahip olduklarının değerini genelde kaybedince fark ediyor.
Ama birini seçmek gerekse…
Görme, işitme, dokunma, tat alma ya da koku alma duyularından hangisini kaybetmek seni en çok sarsardı?
Hangisi olmadan hayat anlamsız, eksik ya da sessiz gelirdi?
Bazıları için renklerin yokluğu dayanılmaz olurdu,
bazıları için sessizlik...
Kimi “bir daha çocuğumun sesini duyamamak” der,
kimi “gökyüzünü bir daha görememek”...
Senin için hangisi en ağır olurdu?
✨ Yorumlarda “neden o duyuyu seçtiğini” de yaz, merak ediyorum…
Güncellemeler
7 ay
Süper soru olmuşuz ✨🌸
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer