
Büyüdükçe çocukluk heveslerimi kaybetmekten hep korkmuşumdur

Büyüdükçe çocukluk heveslerimi kaybetmekten hep korkmuşumdur
ayır kaybetmekten korktuğum bir şey olmadı tabi ki de küçükken her insanın korktuğu bir şey ya da fobisi vardır. ben şu an sadece anı yaşıyorum çünkü kaybedecek bir şeyim kalmadı hayat dışında. o konu da zaten mutsuz olduğum için pek hayatı da umursamıyorum. anı yaşıyorum o kadar. ve bugün mutluysam yetiyor benim için.
Cevap
10Cevap
yok pek olmadı evet tabi ki ailemi kaybetmeyi vs. istemiyorum ama sanırım aklımı kaybetmemem en güzeli olurdu.
Annem ve babam dışında hiç kimseyi kaybetmekten korkmam
Ölümlü dünya, daldan dala atlayan kişiler için üzülemem.
Annem rahatsızlağında onu kaybetmekten çok korkmuştum.
Gençken her kızın korkusu ilk bekaretimi kaybetme korkusu acır felan mı diye ama sonra korkulacak bişey değilmiş anladım
Sevdiğim insanları vs saymazsak yok sanırım
Şu an annem dışında hiçbir şeyi gözüm görmüyor kaybetmekten.
1 haftadır babamı.
Geçmiş olsun
Çok teşekkür ediyorum
Hayatımı kaybetmekten korkarım.
Hayatımdaki her şey, ben böyle iyiyim.
Oldu ve kaybetmişizdir.
Var kaybetmekten korktuğum bir kaç şey
Ailemde
Kendimi.
kaybetmekten korkmam
Sevdiklerim.
oldu
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?