Eski hisleri, eski gunlerin hissettirdiklerini nasil geri getiririm?

gecmisi cok dusunen ve cok ozleyen bir insanim. sundan 4 yil oncesine donmek icin hayatimdan vereceklerimi saysam akliniz sasar ama oyle. o zamanlarin bir rengi, bir havasi vardi. nasi anlatilir inanin bilmiyorum ama boyle her bir anin, her bi yerin, her bir insanin ayri bir hissi ayri bir rahatligi ve mutlulugunu tasiyordum. hayatin bir rengi vardi ve beni inanilmaz mutlu ediyordu. fakat ne zaman biz 2024'e girdik bi yanda kus olup gitti bu his. bir daha aala ulasamadim. nostalji olarak ara sira geldi, o anlari hatirlatan yerlere gittigimde o his kisa sureligine geldi, gitti. ama asla kalici degildi. cok garip cunku bir zamanlar benim hayatimin hepsi bu hisle kapliydi. kendimi o kadar sansli ve mutlu hiasesiyoesum ki baska birini kiskanamiyordum cunku hayatim cok guzeldi. ama simdi degil, bu etraftaki kotu olaylar yuzunden mi insanlarin mutsuzlugu mu icsel sorunlarim mi bilmiyorum ama hayat su anda koca bir yapay zeka gibi hissettiriyor bunaltici ve daralriyor beni. buyumekten koekuyorum, gecmisten uzaklastirdigi icin nefret ediyorum. canimdan cok sevdigim bir insana bile baktigimda artik bi yabancilik var ve o kadar rahatsiz edici ki. bu bunaltici his her seye bulasiyor. kurtulamaiyorum. adini bile koyamiyorum

Eski hisleri, eski gunlerin hissettirdiklerini nasil geri getiririm?
Cevapla