Kızlar yakışıklı erkeğe soğuk, tipsiz erkeğe çok rahat davranıyor? Buna bakılarak tipsiz erkek>yakışıklı erkek diyebilir miyiz?

Fikriniz ne?

Kızlar yakışıklı erkeğe soğuk, tipsiz erkeğe çok rahat davranıyor? Buna bakılarak tipsiz erkek>yakışıklı erkek diyebilir miyiz?
Cevapla