Erkek ilgisiz olunca yoğun, kız ilgisiz olunca soğuk denmesi adil mi?

Erkek ilgisiz olunca yoğun, kız ilgisiz olunca soğuk denmesi adil mi?
Güncellemeler
1 yıl
Soruyu anlamayanlar lütfen yorum yapmasın
Erkek ilgisiz olunca yoğun, kız ilgisiz olunca soğuk denmesi adil mi?
Cevapla