Uzun zamandır hep eşimin beni sevmediğini düşünüyorum hislerimi görmezden geliyorum?

Bazen acaba ben mi yanlış hissediyorum diyorum. Ama eşimin benimle evlendikten sonra artık beni sevmediğini düşünüyorum ve hissediyorum. Şu an 7. yilimiz ve sanırım bunu hep hissettim ama görmezden geldim. İnanmadım. O da zaten sevdiğini iddia etti. Ama davranışlara bakıyorum. Counsel istek haftalık bir ihtiyaç giderme gibiymis. Beni mutlu etme yok zaten. Sırf çalışan kadın olduğum için benimle evlendiğini düşünürdüm evliliğimiz başlarında. Benimle Sadece para konuşurdu. Zorla, ağlayarak, kavga ederek bir yere getirdim sanki ama artık sevgisi bana geçmiyor. Nasıl anlatabilirim bilmiyorum. Saatlerce uyuyor. Gece, öğlen, ikindi. Bazen uyuyor gibi yapıp tele bakıyor. Her sorumluluğu ittire ittire zoraki kabul ettirdim ve hep ifade etmem gerekiyor. Ama bugün kendi kendini tatmin ettiğini fark ettim. Aramizda sadece ayda bir sevismek kalmışti. Onu da aldı sanki. Artık ne düşünmem gerektiğini bilmiyorim. Yüzlerce psikoloji seansı aldim Ama sanırım benim tek çözümüm gitmek. Sizce?

Uzun zamandır hep eşimin beni sevmediğini düşünüyorum hislerimi görmezden geliyorum?
Cevapla