Yıllardır bastırdığınız duyguları fark edince ne yapardınız?

İnsanlara kendimi onaylatmak istedim. Bu yüzden, insanların en çok istediği şeyleri istedim: başarı, para ve güzellik gibi. Hiçbirini başaramayınca, en azından öldükten sonra iyi bir kul olayım dedim. Ama bunu da ikiyüzlülüğüm yüzünden başaramadım. Kendimi çok küçümsüyorum. Kendime saygı duyabileceğim koşullara sahip değilim; zaten bu koşullar çevrem tarafından bana empoze edilmiş. İlk defa kendimi sevmediğim, kendime saygı duymadığım ve kendimi küçümsediğim gerçeğini kendime itiraf etmek beni rahatlattı. Defalarca kez kendime yalan söylesem de, şu anki bu halimi görmek, yalancı hayaller içinde yaşamaktan daha rahatlatıcı. Simdi kendimi boşlukta hissediyorum. Kimseden bir şey beklemeyince kendimden de bir şey beklemiyorum. Kendimi sevmem gerekiyormuş gibi davranmayı bıraktım. Çok garip hissediyorum.

Yıllardır bastırdığınız duyguları fark edince ne yapardınız?
Cevapla