Duygularınızı doya doya yoğun yaşadınız mı? Yoksa bastırmak zorunda kaldınız mı?

Olur ya, söyleyemeyiz. Bazen tutuk kalır ve tutuklanırız bir gönüle. Kimimiz yoğun yaşar, kimi bastırır.

Bazen arkadaş kalmak ister ve söyleyemez olursunuz. Belki bir başkası vardır..

Peki siz duygularınızı nasıl yaşadınız?

Duygularınızı doya doya yoğun yaşadınız mı? Yoksa bastırmak zorunda kaldınız mı?
Duygularınızı doya doya yoğun yaşadınız mı? Yoksa bastırmak zorunda kaldınız mı?
Cevapla