Hayatı olduğu gibi kabul etmek gerçek saadettir. Ve de karşılaştırmalarla kişi kendini harcamamalı, şükretmeli. Ne düşünüyorsunuz?

Hayatı olduğu gibi kabul etmek gerçek saadettir. Ve de karşılaştırmalarla kişi kendini harcamamalı, şükretmeli. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla