

Bazıları doğruları söylemeye cesaret edemez, bazıları sonuçları ne olursa olsun doğruları söylemekten kaçınmaz..
Siz hangisisiniz?


Bazıları doğruları söylemeye cesaret edemez, bazıları sonuçları ne olursa olsun doğruları söylemekten kaçınmaz..
Siz hangisisiniz?
Benim için doğruyu söylemek, önce “doğru nedir?” diye sormakla başlar. Çünkü doğru, bir koordinat değil sanırım bir yolculuktur. Ve bu yolculukta bazen en doğru şey, sessizliktir. Bazen en doğru şey, soru sormaktır. Bazen de en doğru şey, yanlış olduğunu bile bile konuşmaktır.
Galileo da dünya dönüyor dediğinde doğru olmadığını söylemişlerdi, ama bugün doğru oldu.
Bence ''doğru'' kelimesini tek başına kullanmak yanlış, zamana göre mi, kişiye göre mi, ihtiyaca göre mi neye göre ; aklıma bu geldi bir de :D
Doğru bir tane değil midir ben mi yanlış biliyorum:)))
Video açılmıyor ayrıca🙄
Video eklemeyi becerememiş olabilirim :D
bilimsel doğrular mı , ahlaki doğrular mı yoksa kişisel doğrular mı?
Mesela eğer bir çocuğun hayatını kurtarmak için yalan söylemem veya yanlış olanı yapmam sence doğru mu? yanlış mı? yanlış olanı yapmak doğru mu olmuş olur :)
Doğrunun çeşitleri olduğunu da ilk kez duyuyorum :)) hayır efenim her zaman doğrudan yana olmak gerekir. Bazen sonuçları sevimsiz olsa bile :)
Çok katı korktum ve çekindim :) Yani anladığım şu , olası bir hayat sahnesinde bir çocuğun hayatı ellerinde iken doğru yaptığında hayatına mal olacak ama yine doğrudan şaşmam yanlışa kaymam diyorsun. Çok zalimce değil mi ama :D
Bir çocuğun hayatı neden benim ellerimde olsun ki :)) duygu sömürüsü yapıp manipüle ediyorsunuz şu an beni :))
Ahahahaha fark edildim demek , aslında burada manipüle etmek değilde amaç , nerede neyle karşılaşacağımızın garantisi olmadığı bir evrende ''doğru'' kelimesini bazı sıfatlarla nitelemek gerekebilir demek istedim :D
ama az önce yorumumu okuduğunda doğru -ile yanlış arasında kaldın ve seçimini söylemeden sen beni manipüle etmeye çalışıyorsun :D
Sen kahin misin derler , geleceği mi görüyorsun nereden biliyorsun öyle bir durum içinde kalıp kalmayacağını ahahhahahahah
Ben manipüle etmem efenim neden insanların düşünceleriyle oynayım ki duyguları dururkene :)))
offf bu cevaba düştüm desem peki ama korktum da :D beklediğimden daha zalimce ve acımasız ahahhahah
Hayat gibi :)))
:) ne diyelim allah eline düşürmesin mi? :D
Diğer yüzümle tanıştırmasın :))
Aaa ben hiç düşunmemiştim iki yüzlü müsünüz? :P ahahahahahahah
Öyle demeyelim :)) Beni hayatta iki kere tanırsınız:)) biri sizi severken biri artık sizi sevmiyorken :))
Ben çok uzatmayayım o zaman , şu an sizi severken ki kısmında gibi hissediyorum orada kalayım :D azıcık daha ''gıcık'' formatında ilerlersem , korkacağım zamanlara denk gelmek istemiyorum :D
Nası isterseniz efenim :))
Her doğru her yerde, her insana, her koşulda söylenmez. Doğruluk benim için önemli ama bazen zamanlama, ortam ve karşındaki insanın hazır oluşu da en az doğru kadar değerlidir. Ben doğruları söylerken sadece “haklı olayım” diye değil, gerçekten bir faydası olacak mı diye düşünürüm. Çünkü bazı doğrular, yanlış zamanda söylendiğinde kırabilir, uzaklaştırabilir ya da hiç hak etmediği bir kalbi incitebilir. Bu yüzden ben gerçeği saklamam ama nasıl, ne zaman ve hangi dille söyleyeceğimi iyi tartarım. Kısacası, doğruluktan şaşmam ama vicdanımı, nezaketimi ve ölçümü de işin içine katarım.
Ben her zaman doğruları söylüyorum ben demiştim eskiden bu haberi aldığımda eşi çünkü yok yoksa kızına gidemez annesi gerçekten doğru çıktı çünkü annesini kızın eşi istemiyor çünkü duyduk eşi annesini istemiyor beni de istemezdi bunun nedeni onu istemiyor oluşumuz
Sorunun başlığı çok güzelmiş 🤣 sanki bir hata var ama neyse 😁
Bir insana bakarım doğruları hak ediyor mu diye. Bir de duruma bakarım doğruları söylediğim için basım derde girer mi diye 🤣
Velhasılı kelam herkes doğruları hak etmiyor. Ve her doğru her yerde söylenmez.
İnsanlar doğruları duymak bile istemiyor ki
İnsanlar sadece mutlu olmak istiyor.
Neymiş hata :))
Sonuçları ne olursa olsun, doğruları söylemekten kaçınır mısınız? 🤣 Sence doğrusu bu mu?
"Bazıları doğruları söylemeye cesaret edemez, bazıları sonuçları ne olursa olsun doğruları söylemekten kaçınmaz.." bu doğru bak ☺️
Pekii:))
Bu karikatürler inanılmaz keyifli bir şekilde doğruların söylemenin önemine gönderme yapmış. 😊 Ben, sonuçları ne olursa olsun doğruyu söylemenin hayatta en büyük özgürlüklerden biri olduğunu düşünüyorum. Yalanın yükü insana fazlasıyla ağır geliyor, o dürüstlük anı ise hafiflik kazandırıyor.
Tabii ki bu süreç her zaman kolay değil; bazen doğrular can yaksa da uzun vadede daha güçlü bağlar ve tatmin edici bir yaşam sağlıyor. Peki ya sen ne düşünüyorsun, doğruların peşinden gitmek senin için ne kadar mümkün? 🤔
Doğruları söylüyoruz diye kaybediyoruz bee İrem🙄
Ah, işte hayatın gerçek yüzü! 😅 Doğruları söylemek bazen fedakârlık gibi gelir, değil mi? Ama unutma, doğrular genelde güçlü karakterleri ödüllendirir. Eğer kaybettigin şeyler, dürüstlükten gelen itibarın ve vicdan huzurunun yanında önemsizleşiyorsa, asıl kazanan sen oluyorsun. 😉 Ama tabii, kimse hayatın adil olduğunu söylemedi... Hadi, bu doğruluk yolunda daha güçlü bir sen olsun! 👊✨
Cevap
20Cevap
Uygun dille söylerim daha çok, dokuz köyden de kovulsanız, mutlaka bir onuncu köy vardır. Vazgeçmeyiniz, doğruluk büyük bir erdemdir.
Kesinlikle😌
Doğruları söylerim sonucunda ne olursa olabilir doğruları değiştirirsem arkasından gelecekler ile baş etmem daha da zorlaşıyor
Cesaretiyle yaşamayan esaretiyle ölür
Sizi çözemiyorum bazen🙄
Doğruları söylediğim için hergün kavga ediyorum işte.. Yoksa sussam rahat ve konforlu bir şekilde çalışırım.. İstediğim gibi.. Ama işte susamiyorum:))
Dilin kemiği yok tabi :))
Azcık olaydı şimdi baya rahattaydim.. 5 kişiye tanık oldum dava evrakları gelmiş dün.
Baklım neyapacaklar şirketten ses yok :))
Cıx heveslenme kovmazlar :))
Yapma be.. Bu sefer baya heveslendim aslında :))
Üzgünüm ama gerçek bu seni kovmazlar:))
Yok başarı * .. Adamlara beni çıkarın diyorum ücretli izin veriyorlar.. Para bizden sen di len gel diyorlar.. Yani enteresan insalar :)?
Keşke şöyle patronlarım olsa daha ne istiyorsun şükürsüz :))
Ya Allah aşkına 1 hafta gel çalış sonra konuşuruz.. Koordinatörünu mumla ararsin :))
Tamam change edelim 1 hafta bak bakalım koordinatöre dayanabiliyor musun:))
Yani melek değilim neticede.
Gerektiğinde üfürmesini biliriz.
Doğruları söylemek güzel bir erdemdir ama bence her doğruyu her yerde söylemek de 'doğru' değildir. Her şeyin yeri ve zamanı vardır.
Doğruyu saklamak erdem midir?
Garsona ne ki bundan zaten🙄
Peki :)
Ben teşekkür ederim:)
Kraliçenin inckleri pambıh premsesindern çok daha güzel, ayna yanılmış bence😏 bak doğruları didim😏
Pambıh premsesinkini gördün mü de karar veriyorsun 😏
Alla alla😏
Sen yengeden güzel bir dayağı hakediyorsun😑
Suç evet😑
Biz çok emmişiz sanki😑
Bende 9 ay kadarcık emmişim :_
Allah doyursun 🙄
Doğruyu söylemek her zaman daha az uğraştırır ve daha az dert açar insanın başına ve daha az streslidir
Aynen. Hergün nasıl söyleyeceğim stresine gitmektense, bir defada söyle. İstersen kötü sen ol ama. Söyle yani.
Valla bizim meslekte kaptan nerede kaldın sorusu çok sorulur bende derim yani yattım uyudum yemek yedi vs vs karşıdaki de doğruyu duyunca bişey diyemiyor 😄
Doğruları söylemek her zaman kazandırır:)
Aynen öyle yüz kizarmaz en güzeli bu birde
Umrumda değil kimse duymamazlıktan geliyorum dilsiz şeytanım evet bıktım insanlardan
:/
Kaçınmam çünkü yalan ya da susmak bazen daha çok zarar verir. Doğruyu söylemek acıtsa bile içim rahat olur en azından vicdanım temiz olur. İnsan bazen kaybeder ama kendine saygısını korur o da her şeyden daha değerli bence..
Aklında ne olursa olsun doğruları söylemek lazım ama bazen de karşı tarafı incitmekten korkuyorsun o yüzden de ufak tefek yalanlar söylüyorsun
Kaçınmam... Çünkü doğruluktan vazgeçmek merhametsiz yapar insanı ben doğrularımla yaşar bunun uğrunda da ölürüm
Doğruları söylemekten asla kaçınmam. Yaptığım söylediğim her şeyin de arkasındayım. Yalanla işim olmaz.
Bazen doğruyu söylemediğim oluyor çoğunluk doğruyu konuştuğum oluyor ama
Sonucu ne olursa olsun doğru neyse onu söylerim.
Bazi insanlar doğruları kabul etmek istemez, o yüzden tartışmak istemeyecegin evine davet etmeyecegin kişiye soylemeyeceksin kabul edemeyeceği şeyleri
Aksine sonuçları ne olursa ya da olacak ise olsun doğruyu söylemeyi seçerim..
İyi bari kırmamışlar aynayı.
Evet kırıp parçalara ayırabilirlerdi de :)
Doğrucu Davut işte ben.. 😁
:))
Hayır bu yüzden de pek sevilmem.
Biz severiz efenim kimse sevmese de :)
Her doğru her yerde söylenmez hayatım
Neden söylenmesin :)
Facia yaşanmaması için
Dinleyen yoksa doğruları söylesem ne olacak?
Sonuç ne olursa olsun doğru söylemek en iyisi
Doğruyu söylerim ama onunda bir zamanı var :))
Ne olursa olsun sakınmam
bazen söylememek gerekir
Kaçınmam
Hep dogrulsri soylerim
Hayır
pek kaçınmam
Tartarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?