Daha fazla iyilik için bir kötülük yapmak doğru mu?

Sonucu iyiyse amaç aracı meşrulaştırır mı? Pratikte ‘bir kötülükle çokça iyilik’ modeli kabul edilebilir mi, yoksa ahlaki çizgi her durumda kırılır mı? Düşüncenizi gerekçeyle yazın.

Daha fazla iyilik için bir kötülük yapmak doğru mu?
Daha fazla iyilik için bir kötülük yapmak doğru mu?
Cevapla