Kötülük yapana iyilik yapmak ne kadar doğru sizce?

iş ortamı olsun başka ortam olsun size kötülüğü dokunan bir insana iyilikle karşılık vermek ne kadar doğru.ankete katılırmısınız
Kötülükle karşılık vereceksin.ezilmiyceksin
Kötü o olsun sen kalbini doğru tut
Iyilik olursa dahada ezik konumuna düşerim
Burnundan fitil fitil getiririm
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
ama iyilikle karşılık verince korktu gözüyle bakılabiliyor ezdikçe eziyorlar bence
Güncellemeler
+1 yıl
iş arkadaşım arkamdan resmen kuyumu kazıyor ben birşey paylaşsam müdüre anlatıyormuş yeni öğrendim başka gıcıklığıda olmuştu ama hep iyi davranmaya çalıştım ama olmuyor artık iyi davranmıycam burnundan fitil fitil getirecem ben sustukça üzerime geliyor
Kötülük yapana iyilik yapmak ne kadar doğru sizce?
Cevapla