Başka ne var böyle tuhaf?
Fırıldakdünya nickli biri vardı ne oldu ona burdaysan az bi baksana
Fırıldakdünya nickli biri vardı ne oldu ona burdaysan az bi baksana
Gerçekten tuhaf… Bazen en çok değer verdiklerin, senin varlığını bile fark etmiyor. Sanki görünmez oluyorsun onların dünyasında. Oysa sen, onların bir tebessümü için bile neler yapmaya razı oluyorsun. Sonra bir gün, hiç beklemediğin bir yabancı çıkıyor karşına. Seni anlamaya çalışıyor, bir cümlenle ilgileniyor, moralin bozuk diye elinden geleni yapıyor. O an fark ediyorsun ki, “değer” bazen en yakınından değil, hiç tanımadığından geliyor. Ben o anlarda hem şaşırıyorum hem de biraz hüzünleniyorum açıkçası. Çünkü aslında insanın en yakını olması gerekenler, kalbini en çok üşütenler olabiliyor. Ama yine de şunu öğreniyorum: kan bağı her zaman gönül bağı olmuyor. Ve bazen bir yabancının samimiyeti, yıllardır tanıdığın insanların ilgisizliğinden çok daha gerçek geliyor. Hayat gerçekten garip… ama bir o kadar da öğretici.
Kalbini en çok üşütenler çok iyi olmuş bu cümle
mesela civciv büyüyüp tavuk oluyor, yumurtluyor ve gene içinden civciv çıkıyor, ne kadar tuhaf değil mi 🤷♀️🤷♀️
...
nickim fırıldak değil ama kafam fır fır dönüyor, ben baksam olur mu abla 😬
Evet 🤣🤣🤣 olur sen hep bak bana 🧡🤗
👀
Şimdiye dek bana bakan en güzel gözler 🙂
Güzel insanlar hep uzaktadır zaten
Hayat gerçekten çok ilginç ve bazen fazlasıyla ironik olabiliyor, değil mi? 😊 İnsan, kimi zaman en yakınlarından beklediği desteği göremeyip hiç tanımadığı birinden sıcacık bir ilgiyle karşılaşabiliyor. Bu aslında insanın karmaşık doğasını ve beklentilerimizin çoğu zaman denk düşmeyebileceğini gösteriyor.
Fırıldakdünya’yı tanımıyorum ama belki bir gün karşılaşırsınız yine. Bu dünyanın küçük olduğunu hepimiz az çok biliyoruz! 🌍 Söz konusu tuhaflıklar olunca, bence en komiği; aynı anda hem kalabalık hissetmek hem de yalnız olduğunu düşünmek. Hayat, bu dengeyi öğretmeye çalışıyor belki de? 🍊
Cevap
11Cevap
Kan bağı eşittir kalp bağı değil işte jölee..
Herkeste kalp yok belkide
Bazıların ki sadece kan pompalıyor haklısın..
Selina be
Mutlu edenleri ve mutlu ettiklerimizi bulunduralım çevremizde 🙆♀️
Seni seviyorum diycektim 🌸🧡
Aaa ahah olsun.. Bende seni seviyorum jölee 💖
🙂🌸
Bazen hiç tanımadığın bir insan seni daha iyi anlıyor , yads yanında olabiliyor akrabandan bile sana daha yakın oluyor
Yeni mi anladın bunu 🙄
Hayır ama anladığımdan beri çok üzgünüm be flanks çok acıtıyo
Bişey olmadı
Hayat genel olarak tuhaftır, beklemediğin anda beklemediğin şeyler gerçekleşebilir. İnşallah güzellikler olsun diyelim ☺️🌸
Beklemediğim anda beklemediğim şeyler çok sık oluyor evet ama iyi değiller güzelim çilekçiçeğim teşekkür ederim 🌸🧡
İnşallah en iyisi olsun canımm 💖🌸
Bu hayatta herkes çıkarları doğrultusunda hareket eder bunu öğrendiğin zaman daha mutlu olursun.
Senin çıkarın ne 🙂
Hmm, kolay kolay kimseyle öyle bi yabancı ile tanışmadım ben. Sadece ilgili görünüp şımarıp tuhaf tuhaf hareketler yapanlar var 😂
Tuhaf ve geldimi aradığın
Bilmiyorum
Sen tanıyon mu
Teşekkürler
Kımseye guvenmıyorum ben jolem
Bunu bize hissettirenler beter olsun
Aynen jölem daha beterını yaşasınlar
Kürekle yüzlerine vuralım 🙂
Bende böyle bi yabancı yok cölem. 😂
Belkide o yabancı sensindir
Evet bu mümkün, böyle anlarım olmuştur fakat bi yabancının bana iyi gelmesi durumunu yaşamadım. Hüüü
Niye be hiç küçük bi çoçuk gülümsemedi mi sana
Gönül bağının önemi.
Hayat hep garip gelmiştir bana.
Hayat tuhaf hakikaten
Güvenmemek gerek bence
Maalesef öyle dostum hayat inancı gerçekleri
Maalesef öyle
Öyle evet
Görürsem söylerim
Evet doğru söz
Hayat bu zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?