Bir anda kaybolsan, yokluğunu fark edecek ilk kişi kim olurdu?

Bir anda kaybolsan, yokluğunu fark edecek ilk kişi kim olurdu?

Bir anda kaybolsam… sanırım yokluğumu ilk fark eden kişi, beni gerçekten “gören” olurdu. Yani sadece varlığıma alışan değil, halimi, sessizliğimi, gülüşümdeki eksikliği anlayan biri. Belki her gün yazmadığımda “Bir şey mi oldu?” diye içi huzursuz olan, belki de kalabalıkta bile yokluğumu hisseden o bir kişi. Çünkü bazı insanlar seni gözle değil, kalple takip eder. Onlar için kaybolmak bile bir sessizlik bırakır, hissedilir. Ve o sessizlikte, adını söylemeden bile seni aramaya başlarlar.

Bir anda kaybolsan, yokluğunu fark edecek ilk kişi kim olurdu?
Güncellemeler
7 ay
Güncel
Bir anda kaybolsan, yokluğunu fark edecek ilk kişi kim olurdu?
Cevapla