Selâmlar!!
Ortadan bir anda kaybolsanız yokluğunuzu ilk kim farkeder...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Ortadan bir anda kaybolsanız yokluğunuzu ilk kim farkeder...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Genel bir soru sanırım bu bir sürü insan var bence bir çoğu yokluğumu fark edecektir. Yıllardır iletişimde olduğumuz insanlar yokluğumuzu fark etmese bile edenler oluyor.
Kesin kupon tutturdu tatile gitti derler :))) 2-3 hafta sonra annem. Bazı kızlar da eder ama onları saymıyorum. Çünkü onlar 5 ay geçsede benim geri dönüş yapmak istemediğimi düşünür
Cevap
34Cevap
Burdan kaybolursam @-Felaketce- fark eder.. Reel hayatımda ailem, dostlarım fark eder.. Keyifli geceler..
Burdan kaybolursun ama benden kaybolmazsın ki bebeğimm. 😅
Yinede anlarım. ❤
@-Felaketce- ahsha kaçamıyorum dimi :D ahah 💋💋
Ailem ile sevgilim aynı anda 😅
Kimse fark etmez, belki KS de fark edebilirler
Canım annem elbette 💜 Ortadan kaybolmak bile değil, telefonuma bakmayayım annem kafasında senaryolar yazmaya başlar.
Genel olarak bütün annelerde var bu senaryo yazma kendimden bilirim.😄
😍😍 anneler on numara varlıklar 😇😇😂
Fark edecek çok kişi var maşallah aşiret gibi ailem var 😅
Bence farkeden olmaz burada. Kimseye bağlı değilim.
Soru siteyle alâkalı değildi, genel bir soru.😌
😄😄
arkadaşlarım, ailem. hemen fark ederler çünkü hiç iletişimsiz kalmıyoruz, bir an cevapsız bırakayım hemen evham yapıyorlar zaten.
Site ve site dışında sadece @GOKHANoturumactı ve @Abdurrahman00t fark eder
Nereye kaybolcaksın kız?
en çok arayan soran sevgilim önce o
sonra annem kızım
Bu aralar tek farkedecek kişi iş yerimde eleman eksikliği yaşayan patronumdur😑
Çok fazla hissedilirdi , muhtemelen telefonumda susmazdı.
Eve ilk kim gelirse o fark eder ama akşam 6 ya kadar kimse fark etmez
Kaybolma lüksüm sorumluluklarım var ama tek olsaydım kimsenin haberi olmazdı.
Sen farketmezsen başka farkeden falan olmaz.😊😊😊
Müdürüm sağolsun, bir dakika yok olayım hemen farkına varır 😂 bensiz yapamıyor 😂
Anlarsa anam anlar gerisi yalan anlar meselesi işte. Elden hayır gelmez canım anam ya...
Ortadan kaybolmama gerek yok
1 saat telefon kapalı olsun neler olabilir düşünemiyorum
Kimse farketmez, varlığımı dahi farketmemişler, yokluğumu nasıl farketsinler
@efulimmm88 fark eder
Gözüm üstünde yengeç 🧐
Beni saat başı arayan ablam. Kesin o fark eder. Bütün evi de ayağa kaldırır. (Daha önce tecrübelendi.)
Kesinlikle annem başka kimsenin umrunda olmam zaten
Benim yokluğumu ise gitmediğim için patron fark eder galiba😞
Ailem fark eder.
Hiç kimse fark etmez
Sevdiklerim
Bilmem farkeden layklasın bakalım 7 gün yoktum
Eşim cocuğum ve dostum
Kızım ve oğlum.
Annemden başka kimse farketmez efendim
ederler tabi. işte evde.
Foto içimi darladi hiç kimse 😞😓
Ailem farkeder herhalde, bilemedim
Bizde. Manita yok annem merak eder 😁
Kimse farketmez
Abim fark eder
Kardeşim büyük ihtimalle
Farkedenler belli etmedikleri icin bilemicem
Kız kardeşim, annem, babam, erkek kardeşlerim 😂
Sevgılım adamın 5 dk bos bırakmadıgım için 😂
Ev ve istekiler
Evdekiler , sürekli aradıkları için
Şok kayboldun, kimse farketmedi
Fotoğraf küresel ısınmayı anlatıyor gibi geldi.
Eşim
Alacaklılar.
Alacaklılar🤣🤣🤣
Hiçkimse.
Sevdiklerim
İlk işi düşen
Annem🤦😂
Alacaklılar tabi 😂 😂
Ailem
Ohooo kıyamet kopar
Patron 😅😅
annem
Anacığım
Annem
Ailem
Annem
Kedim ve annem…
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?