İlk bakışta aldığım olumlu/olumsuz enerji oluyor ama net karar vermek için tecrübe etmem gerekiyor. Genelde ilk başta nötr olduklarımla sonradan daha iyi anlaşıyorum
Kimin ne olduğunu ilk bakışta çözer misiniz yoksa zamanla mı anlarsınız?
Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
Hissediyorum o kişileri sezgilerim çok kuvvetlidir mesela ben kararlar aldım evet ama yanıma gelip ağlayıp beni terketti demesi falan baya samimi değildi çünkü doğru olan insan o başkası bana demeden bir ilişkiye başlıyor ve bana demiyor sonra bahane ediyor yok seni arıcaktım falan hep bahane zaten onun gibi davranınca büyü artık büyütecek bir şey yok dedi satmaya meraklıydı ve yine sattı çünkü onun huyu bu yani belliydi ama kurtulamadım yani herkes kendini gösteriyor mesela büyük tehlikenin kardeşi bile ne olduğu belli abisi aynı derece
degisiyor hislerim kuvvetli oldugu icin anlasamayacagim bununla dedigimde bir insana o net dedigim gibi cikiyor. onyargi olmasin diye mecburen gormezden geliyorum ve maalesef hislerimi ama bazen goremiyorsun kosullar geregi ve zaman gecince genelde moralim bozuluyor bastan goremedigim icin kendime sinirleniyorum
Her insana 10 üzerinden puan vererek başlarım.. zamanla azalması veya artması onun elinde. Bazense direkt 0'la çarparım. Ama dediğin o ilk his de doğru şaşırtmaz.
Ben kimin ne olduğuna ilk anda karar vermiyorum açıkçası. İç dünyamda onu koyduğum yer genelde şaşırtmasa da olabildiğince spesifik davranıp kişiyyi tanıdıkça sınıflandırmayı seçiyorum. Çünkü tipimden dolayı ilk görüldüğünde hep olmadığı kişi yerine konan birisiyim bu olaya maruz kala kala böyle bir savunma mkeanizması geliştirdim :D
Açıkçası tüm dünyada böyle biliyor musun :) Gürcistanda batum ve tifliste 2 şer ay yaşadım diğer şehirlerinde ise 1 er hafta anca kaldım ufak şehirler kırsal yerler. Büyük şehirlee bizim İstanbul gibi karısık. Sempatik bulan da var bu ne tip satanist diyen de var. Aynı şey Rusya için de geçerli. kız arkadaşım ne zaman Rusya ya gitsem ya moskova ya da petersburg dışına pek çıkamayalım derdi. Oralarda sana salça olmazlar ama daha ufak şehirlerde salça olurlar derdi. Bir gün köylerine gittik bildiğin öcü muamelesi gördüm ki benim sadece saçım sakalım var boyarım arada falan öyle giyim gothik falan değil yani. Yunanistanda da böyle fransa da da böyle. Filmlerden belgesellerden gördüğümüz kadarıyla Amerika da bile böyle. Kırsal ve şehir diye ayrılıyor bence insanları tipine göre yargılama işi.
Evet mantıklı. Kırsalda çeşit az olduğu için kendi içlerine kapalılar. Şehirde saygı var ama sorsan kimse kendinden olmayanı sevmiyor. İnsanın yapısında var bu galiba
Bu dediğin şey aslında hem içgüdülerin hem de zamanla biriktirdiğin tecrübelerin etkisiyle oluyor. İlk enerji hep bir izlenim bırakır ama tanımadan kimseyi tamamen çözemeyiz. Bazen beklenmedik bir şekilde en başta nötr hisler aldıklarımızla harika bir bağ kurabiliriz. İnsanları zaman vererek, olaylar içindeki tepkileriyle değerlendirmek daha sağlıklı oluyor. O yüzden içgüdülerinle yola çık ama zamana da şans ver! 😊
Bazı insanların içinin çirkinliği yüzüne yansır. Garip olan banada bazen sinsi bir halim oldugumu söyleyen oldu😂yani şeytan tüyü varmış sanki😂ama ben masumum herkesi yüzüyle yargilamayin ayıp😬
Bazen önyargılı oluyorum maalesef tanıdıkça net karar veriyorum ve bir insanın söylediklerinden çok yaptıklarına bakarım sözlerin pek değeri yoktur gözümde daima davranışlar önce gelir
Bence de öyle, ilk bakışta bir enerji alıyoruz ama insanları gerçekten anlamak zaman alıyor. Deneyimledikçe, küçük detayları gözlemledikçe ve birlikte vakit geçirdikçe gerçek karakterleri ortaya çıkıyor.
@tumnickleri_almislar derdi senimi gerdi kemik falan da atmadım ama Ayrıca dost görünüp içten size kinli olan profesyonel birini çözmek zordur... şimdi saygılı ol ve güle güle.
O bende de fogırııımm hehehrhe enerci enerciii accıkta sinercii 😂 ama lanet bi huyum var kötülüğünü gördüğüm insanda bile iyi bi şey görebiliyorum yufka yürekliliğime denk gelirse aman aman üf be
İlk bakışta biraz anlıyorum zaman geçtikçe tam olarak çözüyorum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
10 ay
Pek değil daha doğrusu çözdüğümü sanıyordum ama böyle bir erkek arkadaşım vardı ilk bakışta çözen, onun tespitler doğru benimkiler yanlış çıkıyordu genelde