Acaba ne yapıyor ne ediyor? Sevgilinizi takip eder miydiniz? Halısaha maçı yerine başka maçlara gidiyor olmasın 🤣

Acaba ne yapıyor ne ediyor? Sevgilinizi takip eder miydiniz? Halısaha maçı yerine başka maçlara gidiyor olmasın 🤣

Pelerinimi takıp, gizlice her hafta farklı ülkelere uçardım. En azından merak ettiğim dünyanın diğer güzelliklerini görürdüm maddi açıdan çok fazla hırpalanmadan. 😎✈️😅 Sevgili hangi maça gitmek isterse gitsin, onun uçkuruna bekçilik yapamam.😏
Cevap
6Cevap
Geçen wsimi takip ettim tam arkasında yürüdüğüm halde fark etmedi.🤣🤣😁
🤣
Var bir kaç tane takip etmek istediklerim👀😱
Sevdiğim adamı takip ederdim. 😅
Banka soyardım kimseyi takip etmek ile uğraşmam
🤣işte bu
Beni görmeyen birini neden takip ediyim.
Çok sacma
🤣kalp gözüyle görür hocam
Saklanmak bana göre değil.
Somut olarak bile bir insanı görmeye tahammülü olmayanların kalp gözüyle görmek ihtimali ne kadar olabilir.
Şu zamanda birbirine guvenmeyenler.
Evet hocam
Boş yapmasınlar oyuzden.
Lafım sana değil.
Katılıyorum hocam
İnan bana kardeşim kimseyi takip etmezdim çünkü şüphede kaldığım herkesi Özgür bırakıyorum onun için takip etmeye ne gerek var
ahs zor soru. Ben herkesi izlerdim ya :D Bir kişi ile ziyan edilmemesi gereken bir olay o. Keyifli geceler..
Bilmem ki öyle takılırdım herhalde kendi başıma 💫
Kimseyi takip etmezdim dışarda gezerdim öyle boş boş
Direkt ahlaki kuralları çiğnerdim :D
sinirimi bozanı takip edip korkuturdum 😂
Seni 🤣
Ben seni her türlü görürüm aşkım 💋🥰🥰
Teleskop markam var teleskopumun adı Edaskop ile gorucem 🤣🔭
🤣🥰💋💋🥰🥰👁️👁️
Başka maçlara gidiyor olmasın demek ki
Vay bee
Gıcık olduklarımı izlerdim, korkuturdum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?