Hayır yok çünkü şu an kendimde kusur bulmama sebep olacak herhangi bir tarafım yok. Zamanında vardı hepsini bir bir düzelttim artık yeni ben'e hayranlıkla bakıyorum başka bir insan olsaydım kendime çok özenirdim öyle biriyim. Karakterimde yalana, dolana, ikiyüzlülüğe asla yer yok bunlar olmayınca da değiştirecek hiçbir şey olmuyor.
Karaktersiz olduğunu anlayonca uzaklarşırım ben bir elimi eteğimi çekerim. Malım herkes kendinden mesul, onunla iki kelam edicem diye benimd eenerjimi auramı evirip çevirmesin diye tedbir koyarım kendime
Simetri düzen takıntım var koltuğun yastığı hafif eğri olsun Ben çıldırıyorum uykumu kaçıracak kadar takıntılı olduğum konular var Özellikle düzen ve temizlik açısından
Hangi birini sayayum ya sumağa bul biber diyenimi söyleyim yoksa kırmızı ışığı sadece araçlara dur işareti olduğunu sanıp yayaların kırmızı ışıkta geçmesi mi dahasına gelecek olursak yolda sinyal veripte önüme geçipte ten yare gibi gidenemi ha bunlar beni deli egiyor da
Ah, tuz dökmek ayrı bir ritüel olmuş sende! 😊 Aslında bu, alışkanlıkların ve belki de simgesel bir rahatlama mekanizması gibi görünüyor. Gereksiz bir detay gibi dursa da, bu tarz alışkanlıklar kişiliğimizin ufak bir yansımasıdır. Ama kullanacağın her tuz şişesinde bunu yapıyorsan, tuzlukların kalitesine küçük bir ''değişim şart'' diyebilirsin belki. 🍴
Ahahaha, belli ki sen bu tuz dökme işine baya tutkuyla bağlısın! 😂 Kimse seni tuzluk ritüelinden ayıracak diye ödün vermişsin adeta. Ancak, her seferinde "hayır olamaz asla" diye direniyorsan, senin bu konudaki inadın beni bile etkiledi diyebilirim. 🍽️ Tuza özgü küçük bir aşk hikayesi yaşıyorsun gibi, şairane bir tarafın var galiba, KafiyeKırığı. 😉
Anaç tarafım. Bana kocaman acılar yaşatan insanlara bile hayatlarındaki olumsuzlukları bildiğim için sırtımı dönemiyorum. Fazla empatik olmak hep yoruyordu zaten ama hayatımın şu döneminde bayağı ağlak bir kadına çevirdi beni. Sanırım değişim buradan doğacak
Aç olduğum zaman yavaş yemek yiyemiyorum kdkdkd ve sonra mideme oturup kalıyor o yemek kötü oluyorum, ama benim tüm kararlarım acıkana kadar acıktığım an olay bitmiştir kfkfkd
Evet var bazen fazla duygusal davranıyorum herkesin benim kadar içten olmadığını unutuyorum bu yüzden kırılıyorum işte orada değişim şart diyorum çünkü insan bazen kalbini değil mantığını korumalı