Acayip boş yalnız uyumsuz hissediyorum napmam lzm?

Geçmiyor arkadaşlar insanlara uyum sağlayamiyorum sürekli yalnız hissediyorum sürekli. Duygu da hissedemiyorum çok garip hissediyorum soruyorum Allah'a ben neden geldim bu dünyaya ama yok onunla da iletişim kuramıyorum

Acayip boş yalnız uyumsuz hissediyorum napmam lzm?
Cevapla