Değer verdiğiniz birisi tarafından herkesle bir tutulduğunuzda tepkiniz ne olur? O an biter diyen elenir 😒 Tavuk döner mi bu öyle hemen nasıl bitiyor?

Değer verdiğiniz birisi tarafından herkesle bir tutulduğunuzda tepkiniz ne olur? O an biter diyen elenir 😒 Tavuk döner mi bu öyle hemen nasıl bitiyor?

Çok rahatsız edici durum ya. Herkesle aynı kefeye konmak. Sevdiğin insan seni herkeslerden ayrı görmeli bilmeli yani onu sevdiğini değer verdiğini herkese olduğun gibi ona olmadığını.
Herkessem onun için anında Herkes olurum kalabalıklara karisirim.. Varlığımla yokluğumun arasında fark yok demektir.. ya da o farkı ben yansitamamisim.. Oraya ait değilim o zaman der uzarim :))
Bu tarz bir durum, o kişiye ne kadar değer verdiğinle ve beklentilerinle doğrudan bağlantılı. Eğer sen bu kişiye özel hissettiriyorsan ve karşılığında aynı enerjiyle geri dönmüyorsa, o an sinirlenmek veya üzülmek çok doğal. Ancak hemen ipleri koparmak yerine, konuşmayı tercih edebilirsin. Aranızdaki enerjiyi ve bağınızı anlamak için bu olay size bir fırsat da olabilir. 🙂
Cevap
5Cevap
Kırılırım, zamanla soğurum. Sevsem de sevgimi göstermem
Şöyle derim ben evde cs 2 oynarken hiç suçum yokken. Bütün erkekler aynı demeleri kızdırıyor beni 😀😀😀😀
Herkesle bir tutulmayı sevmiyorum. Önem verdiğim kişi beni diğerleriyle bir tutsa gözümden düşer, elimde olmadan soğumaya başlıyorum
Yazıklar olsun der tamamen susarım, giderim. Fikrini onca şey yapıp değiştirememişim, konuşsam ne değişecek
Herkes olmadığımı bir gün anlar zaten der, zamana bırakırım
Çok kötü olurdu psikolojim o kişiyi sevmeme ya da sevmememe bağlı olarak kötüye gidebilirdi ondan sonrası intihar , Şaka yapıyorum ya intihar falan etmeyin
Kırıcı olurdu benim için.
O an onu anladigim an bitiririm iletişimi
Çoğunlukla umursamaz
Kırılırım
Önyargı bu derim.
ben umursamam
Ağlarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?