
Size nasıl aynı davranılıyorsa sizde aynı şekilde mi davranıyorsunuz?

Size nasıl aynı davranılıyorsa sizde aynı şekilde mi davranıyorsunuz?
Hayır benim bir karakterim var ve kendime yakıştığı gibi davranıyorum her insan kendine yakıştığı gibi davranır biri bana kötü davrandı diye bende ona aynı şekilde yaklaşırsam farkımız kalmaz.
Ben birebir aynı şekilde davranmıyorum ama sınırı da net çiziyorum 😊
Saygısızlık, umursamazlık varsa mesafeyi koyarım, enerjimi çekip alırım.
İyi, özenli, samimi davranan birine ise iki katını veririm, çünkü güzel ilişki böyle çoğalıyor 💫
Yani “ayna” tutuyorum ama intikam gibi değil, kendimi koruma ve denge için.
Cevap
4Cevap
evet aynen o şekilde
Davranışın niyetini anlamak benim için önemli. Saygılı, kibar, düşünceli… bu davranışları iş hayatında görünce gardımı daha sıkı alırdım.
Evet. İyi insanlara iyi, kötü insanlara kötü. Kaba insanlara kaba. Kibar nazik insanlara nazik davranıyorum
Çoğunlukla X2 yapıyorum onu
Genelde evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?