Bazen olayları bilmemezliğe vurursunuz veya anlarsınız da daha detaylı yaklaşırsınız ve karşınızdaki kendi kastettiğini açıklar. Neyse arkadaşlar kelime haznem düşüncelerimi anlatmaya yetmedi siz anladığınız kadar cevaplayın teşkürler 💆♂️

Bazen olayları bilmemezliğe vurursunuz veya anlarsınız da daha detaylı yaklaşırsınız ve karşınızdaki kendi kastettiğini açıklar. Neyse arkadaşlar kelime haznem düşüncelerimi anlatmaya yetmedi siz anladığınız kadar cevaplayın teşkürler 💆♂️

Bu fırsatı ve imkanı vermem. sosyal platformlar da herkes birbirine atıp tutuyor lakin yüz yüze görüştüğümüz kişiler böyle Bir muamele yapamaz bana tavrımı belli ederim ki benimle bu şekilde konuşma derecesine getirmem olayı muhatap olmam.
Kendi alanimsa kabul etmem kibar dille ifade ederse tartışma ortamı açılır. Alanim dışı cahillikse hoşuma gider eleştirilmek belki beni tamamlayacak fikirleri olabilir, kimden gelen eleştiri, eleştiriyi yapanın donanima hangi düzey o da önemli yani her halükarda kişi söylediklerinden sorumlu
Cevap
2Cevap
Umursamam çünkü ciddiye bile almam
İlber Ortaylı gibi cahille sohbeti kestim evladım. Kaşınan olursa kaşırız o ayrı. Kendimi diğer türlü yoramam. Sen de yorma kendini.
Sorunun benimle alakası yok. Cahil birisiyim zaten 💆
Herkes cahildir çünkü herkes her konuda bilgi sahibi olamaz. Bilgi sahibi olmadığı konuya cahildir. O ayrı. Ben bilgisi olmadığı halde bilgiliymiş gibi davranan cahillerle sohbeti kestim. Sorunun senle alakası yok madem görüşüme yazdığım son cümlemi görmezden gel.
Olur gelirim
😅😅
Kendimi asla o duruma düşürmem. Ancak kasıt ve sataşma söz konusu ise içimden her an bir ejderha çıkabilir.
17 yasinnda yüzlerce kitap okumus olmuştum. Bütün dini kitaplari okumustum. 50 yasinda adam o yaslarimda bile, bende bilgi alıyorlardı. Hic cahil muamelesi gormedim.
hoşlanmam böyle yapılmasından, o kişiyle konuşmam bir daha
Öyle bir muamele yaparım cahili görürler kdjdjd
Gülüp geçerim.
Deli olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?