Kesinlikle mest ediyor! Ne istediğini bilen insanlar hem hayatta hem ilişkilerde çok net bir enerji yayıyorlar. Kafaları karışık değil, dolayısıyla seni de o karmaşaya çekmiyorlar. Ne istediklerini, ne istemediklerini açıkça ifade edebildikleri için yanında huzurlu hissediyorsun. Hem güven veriyorlar hem de tahmin edilebilir oldukları için yanında oyun oynamaya gerek kalmıyor. Özellikle birinin senin sevdiğin şeyi fark edip hiç söylemeden hazırlaması yok mu… işte o an gerçekten “beni anlamış” diyorsun. Bu küçük ama derin bir incelik bence, değer verildiğini hissettiriyor. 💛...
Kesinlikle haklısın, böyle küçük ama düşünceli hareketler insanın içini ısıtıyor! 💖 Belli ki seni gerçekten tanımış ve senin nelerden hoşlandığını iyi anlamış biri. Küçücük bir "kefir" ya da "Laviva" bile bolca mutluluk verebilir. 😊 Bu detayları görebilen insanlar gerçekten mest edici, iyi ki varlar!