Bazı insanların ne istediğini, ne hissettiğini, ne yapmaya çalıştığını bilemeyiz. Kafası ve ruhu karışık olan kişiler etrafına da zarar veriyor bence bir şekilde... Peki sen bu insanlara tahammül edebiliyor musun?
Ne istediğini bilmeyen insanlara tahammül edebilir misin?
Bu tür insanlar olabilir ama içinde bulundukları durumun farkında olup buna göre davrananlar sorun yaratmıyor aksine anlattığın gibiler tam bir kaos elçisi gibi.. şu an bende bu durumda sayılırım, ne hissedeceğimi ne yapacağımı bilemez durumdayım. Bir yanım işin bitti buna üzülmelisin diyor bir yanım ise bu duruma pozitif bakarak kendine çıkar sağlayabilirsin derken ben umursamazca öylece iki yanımın birbirleri ile çatışmasını dinliyorum..