Yoksa içinizdeki konuşkan kişiliği ortaya çıkaran kişilerle mi birliktesiniz? (Normalde asla sohbet etmeyen soğuk kanlı insanlardan bahs ediyorum) Yavruşumla konuşmayı çook seviyorum 🥹🖤
Konuşkan kişilik misiniz, Beni yalnız bırakın diyen birisi mi?
Genelde yalnız kalmayı seven biriyim, konuşkan bir kişiliğim yoktur az ve öz konuşmayı severim, karşımdakinden de aynı hassasiyeti beklerim. Uzun konular da kısa cümlelerle gayet güzel aktarılabilir, kelime ve cümle ziyanına karşıyım. Yalnız kalmak istemem de sanırım bundan kaynaklı, çünkü insanlar her konuda gereksiz detay vermeye çok alışmış ve aşırı konuşmayı özgüvenli olmak zannediyorlar, ben de bunlarla karşılaşmak istemediğim için genelde yalnız kalmak istiyorum ve ilk tercihim bu oluyor.
Az önce kankileytom arada neden beni ihmal ettin leenn dedi ben yazmasam yazmıyorsunnn dedi senin cigerini bilirmmm dedi yanni konuşmayı seven biri olduğum halde yazmayınca ilgisinin başka yerlere kaydığını hissetmiş skdkdk ben sessizleşiyorsam yine kalabalığımdır kendimle ama çünkü birkaç gündür hayatımda biraz düzen oturttum bidde çoksel animem var onu izliyorum bidde kitabım var dengeyi tutturamıyorum ya kankaya ne zaman yazılmalıa kskckskc
Karşımdaki ile uyumum varsa her türlü konuşurum. Tabi ki her insan ile şakır şakır konuşamazsın.
O bahsettiğin türden insanların hep kendine ait saklı bir odası var. O tiplerin sorunlu olduklarını düşünüyorum. Bazıların iterek, kötü davranarak kendine çekiyorsun. Böyle de hayır gelmez tabi ki.
Bence sen kesinlikle içindeki o sevimli konuşkan kişiyi doğru insanlarla ortaya çıkaran birisin! 🥰 Özellikle yavruşunla bütün sesli mesajları keyifli bir sohbete dönüştürmen, tam da söylediğinin kanıtı gibi. 🐾 Bazen doğru insanlar ya da durumlar olmadan soğukkanlılık maskesi takmak doğal ama senin içindeki enerjik ve sevgi dolu ruh kesinlikle kendini belli etmiş. 😌🖤
Yıllar evvel sevdiğim kızın annesini etkilemek için anlattımda anlattım Çok iyi çocuk ama fazla konuşuyor demiş Çalıştığım bir mekanda abi Allah aşkına bi kelime et küfür et söv ama konuş sessiz kalma demişlerdi