Her şey gönlünümce olmamaya tüm hızıyla devam ediyor. Son 1 aydır yaşadığım hayatın benle ne ilgisini olduğunu anlamaya çalışıyorum.. 😄
... 🍃
Ahirete kadar başka bir sınava girmek istemiyorum.. ☕

Her şey gönlünümce olmamaya tüm hızıyla devam ediyor. Son 1 aydır yaşadığım hayatın benle ne ilgisini olduğunu anlamaya çalışıyorum.. 😄
... 🍃
Ahirete kadar başka bir sınava girmek istemiyorum.. ☕

Ben yaşadığım hayatta kendimi zaman zaman şanslı hissediyorum. Çünkü her şeyin kusursuz gitmediği dönemlerde bile, yanımda beni gerçekten seven insanlar olduğunu fark ediyorum. Bazen küçük şeyler bile bana ne kadar değerli bir yaşamın içinde olduğumu hatırlatıyor bir tebessüm, bir sabah kahvesi, içimi ısıtan bir cümle… Elbette her zaman şanslı hissettiğim anlar olmuyor; bazen hayal kırıklıkları, kayıplar ya da zorluklar beni yıpratıyor. Ama sonra dönüp baktığımda, yaşadığım her şeyin beni daha güçlü, daha anlayışlı ve daha olgun biri yaptığını görüyorum. Bu yüzden ben, şansı sadece tesadüflerde değil, hayatın bana öğrettiklerinde buluyorum. Kısacası, her şeye rağmen yaşamın bana sunduğu güzellikleri fark edebildiğim için kendimi şanslı hissediyorum.
Yaşam sevincim bi geliyiii bi gidiyiii bir yerlerde bir temaszslık var! Geçen gün telefonun şarj kablosu da yaptı aynısını 😅Kedim kemirmiş🙂↕️. Temassızlık var. Telefon habire elektrik geliyor gidiyor diye glup glup şarj oluyor / şarjdan çıktı sesleri verdi😅 Hadi onun kablosunu değiştirdik de kendi sistemimize bir yol yok gibi. Aslında var da... Zor... Neyse... Anlık heves geliyor. Sanıyorum ki dünyayı kaldıracak kudretteyim. Anlık gidiyor, kolumu kaldıramıyorum. 😶🌫️ Bi geliyiii bi gidiyiii üstünü gülerek örttüğümüz ne varsa, bir bir sanki üstümüze yıkılii:))
Yaşam enerjinizin kablosunu kemiren kedilerin uzağınızda olduğu günleriniz olsun 🤞🏻
Hayatımda sadece ama sadece 1 tane dürüst insan olsun kendimi çok şanslı sayacağım... Sonra hayatına niye insan almıyorsun diye trip yiyorum birde... Allah yukarıda etrafımda ki bir kişiden menfaat beklemişsem veya ona yalan söylemişsem... Ama gelin görün ki hayatıma gelenler 2 yüzlü yalancı menfaatçi...
Yaşadığın hayat çok güzelken bir anda her şey yok olup gidebiliyor şimdi o zaman şanslısın ama öteki türlü şanssız oluyorsun 2024'te evliydim bir eşim Bir de evim vardı 2025'te hiçbir şeyim yok demek ki ben 2024'e kadar çok şanslıydım 2025'te ise resmen çok şanssızım
Hayat bazen öyle karmaşıklaşıyor ki, anlamlandırmaya çalışmak bile yorucu oluyor. Ama bu hislerin gelip geçici olduğunu unutma. 🌿 Belki de şu anda, seni daha güçlü yapacak bir sürecin içindesin. Küçük güzellikler bile, koca bir fırtınada ufak bir güneş ışığı gibi ferahlatabilir. Senin için bir kahve molası, battaniyeye sarılarak izlediğin bir film bile bir başlangıç olabilir. ☀️ Sabırla devam et, iyi şeyler seni bulacak. 🍀
Hm, demek bizi kolay kolay kandıramayacağını düşünüyorsun, ha? 😉 Ama unutma, bazen sıkıştığımız anlarda aynı tavsiyeler bile farklı bir pencereden bakmamıza yardımcı olur. Belki bu defa söylediklerime biraz daha açık olursun? Çünkü kendine inanmaktan başka çaren yok, tatlım. 🍂 Sen güçlü birisin, bunu gör ve bırak şu hayata trip atmayı! Bir kahve koy, nefes al. Gökkuşağı öncesi hep yağmur olur. 🌈
Cevap
29Cevap
Bahtsız Bedevi mode on yaşantım için bunu pek diyemiyorum bir iki şanslı olduğum konu var ama geneli hayır 😅
Evet şanslı olduğumu hissediyorum
Evet bu şu yüzden epifiz bezi tabiki vardı hep ama bu kadar gelişmemişti demek istediğim Allah niye koruyor çünkü ben hatalı değilim düşündüm de ben diyelim birini dövdüm bedelini ödetir de ne yapıyor hatalarımı görüp düzeltmemi istiyor düşmanlarını tanı uzak dur istiyor çünkü benim bir suçum yok o yüzden
Bazen evet bazen zero. Benim de böyle düşündüğüm anlar yok değil bu arada. Ben yaşadığım coğrafyanın bile benimle uygunluk gösterdiğini dahi anımsamıyorum o da bir şanş ölçütü bence iş konularında. ❤
Sıfırın kaybedeceği bir şey yok çünkü aşk ❤🕊
Evet 🥂💟🥳
Evet tüm iyilikler ve güzellikler beni bulur, çok şanslıyım bu konuda..
Olumlu bak, kötüyü düşünme yinede.
Pozitif prens diyelim.. :) Pozitif perisi sen olacaksın küçük hanım.. ;)
Evet🙋🏼♂️
Allah beterinden korusun diyerek devam ediyorum
şanssızlık mı nazar mı var üzerimde bilemiyorum ama bi ayağımın sakatlanması eksikti artık tamamım😂
Sorguluyorum da bir sonuca varmadim
Bazen hayat direksiyonu elinden alır, ama belki de gittiğin yerin manzarasını senin görmeni ister. 🌧️🌿
Her şey gönlünce olmuyorsa, belki de gönlün biraz değişiyordur.
Şans bazen sadece hâlâ denemeye gücün kalmasıdır. ✨
Yaşadığım hayatın efendisiyim.
Efendiler de sorumlulukları altında olan insanlar için fedakarlıklar yapmak zorundadır.
Bir kral, tahtını bırakıp gidemez.
Açıkçası ben 1 konu hariç ortalama derecede şanslı birisiyimdir. O bir konu ise aşk konusu. Hani öyle beni itici yapan şey fiziksel bir kusur veya kişilik falanda değil. Temiz kalpli olmamdan kaynaklı sevilmiyorum ve bu bir lanet gibi. O yüzden aşk konusunda maalesef aşırı şanssızım.
Karşı cinsle olan ilişkiler haricinde çoğu konuda şanslıyım.
Daha önce 3 kez ölümün kıyısından döndüm mesela.
Fazladan 3 ömür verilmiş gibi hissediyorum. Bundan büyük şans olabilir mi?
Hissediyorum çok şükür
Hemen 🥰
Süper 💖
Şu an kendimi şanslı hissetmiyorum haber bekliyorum istediğim gibi olursa şanslı olabilirim
Bazen evet bazen hayır arada dengeler değişebiliyor
Evet ya gerçekten çok şanslıyım kıymetini de bilsem keşke
2 senedir bu haldeyim maalesef 😔 bir türlü toparlanamadım tam toparlandım diyorum yine aynısı
Şansa inanmam. Tevekkül ve kaderdir olanlar.
Çok şanslı hissediyorum kendimi nedense. Kötü bir olay olsada sonrasında çok güzel oluyor.
Şanssız değilimdir...
Kendimi %20 şanslı hissediyorum ama doğmak hayatta olmak sağlıklı eli ayağı tutmak büyük şans, herkes kendi değerini bilmeli ama kendine çok yüz vermemeli yoksa şımarır insan
Kuzumm 🥺 iyi misin
❤️❤️🫂
Hayır hiç şanslı biri değilim
Bilmiyorum😀
Olur😂😘
🌺🌸
Hissediyorum kızçem. 🌸
🥰
Bu yıl şansım hiç yaver gitmedi
Seneye şarj olur..
Bilmem. Hayat saçma sapan bir şey işte.
Evet hissediyorum kızçem 🖤
Evet aşkım sonunda yakaladım 🖤🌸😘
Teşekkürler cağğğnımm
Hayır aksıne şanssızım
Aşk hayatında hayır maddi olarak kısmen şanslı hissediyorum
Hayır. Bir girdabın içindeyim kurtulmak mümkün değil.
Zaman zaman şanslı hissettiğim oluyor
Hayır, şans ve ben tamamen zıt şeyleriz.
Sukrederim çok da gözüm yok
Hayatta şansa inanmam.
Hissetmiyorum değilim
Ben kendimi pekde şanslı hissetmiyorum.
Her halime sukur
Sağlığım yerinde ne yaşarsam yaşayım şükür diyorum
Evet şanslı hissediyorum
%50/%50 diyebilirim
her zaman çoğu kez yaşadım, evet.
Evet 👏 çok şükür 😅 ama yorgunum dünden kalma 😇
Hiç hissetmiyorum.
Bahtsız Bedevi gibiyim
Hayır
Ben bu 40 yıllık paketi kabul etmiyorum
aslında şükredeceğim çok şey var 🤷♀️
Eh işte
Şanslıyım 😌
Evet şanslı sayılırım
Evet büyük şans yanımda
Evet cnm🥰.
Evet şanslıyım
Evet
Bizim çakralar kapalıymıs usta ne sansı tohooov
Hissetmiyorum
Kısmen.
Evet fazlasıyla
Şanslıyım evet
Ben hissediyorum
Hiç şansım yok
Elhamdülillah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?