Bazıları yiyecek yemek bulamazken biz evimizde internete girebiliyoruz. Bence çok şanslıyız.
Sizce? :)
Sizce? :)
Her Halime Elhamdülillah. Ne İnsanlar Gördüm Elleri ayakları Tutmayan, Ne Cocuklar Gördüm Aclıktan Bagırıp cagıran, Ne Hayatlar Gördüm Beterin Beterini Yasayan.
Simdi iyi Kötü Bir ise sahipsem. Kalabildigim Bir yuvam var ise ve karnım ac degilse Ozaman Ne Haddime Sükürsüzlük. Ozman Ne Haddimize ufacık seylede Sanssızlık.
Aynen :)
Şanslıyız bence. Açıklamada da yazmışsın zaten insanlar ne halde şanssızız dersek haksızlık etmis oluruz
Bazıları lamborghini ile gezerken biz hala mercedesle ak
:D :D :D :D
Çok şükür müslüman doğdum, çooook şanslıyım.
EİG için teşekkür ederim. 😃
Cevap
5Cevap
Herkesin şansı farkı şükredecek sebep çok ama genel olarak şanssız bir insanım
Bence de şanslı insanlarız. Afrika'da çocuklar açlıktan ölürken biz burada "Pizza mi sipariş etsek hamburger mi" tartışması yapıyoruz.
Türk olarak doğduğum için kendimi şanslı hissediyorum
Elbette şanslı hissediyorum. 😊
Bu lanet yarım adanın vatandaşıysam şanssızım.
esek sansi bile yok o derece artik
ortada hissediyorum..
Turk oglu turkum ben
Şanslı elbette.
Sansizim
sanslı yerine göre.
Bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar