
Hayatında Kendini şanslı olarak mı görüyorsun yoksa şansız mısın?

Hayatında Kendini şanslı olarak mı görüyorsun yoksa şansız mısın?
Merhaba,
Açıkçası ailem konusunda şanslı biriyim doğuştan bedensel engelli olmama rağmen bana bunu hiçbir zaman hissettirmediler her istediğimi fazlasıyla ve en güzel şekilde yapmak için gayret ettiler ve yaptılar da, yani şanssız olduğum noktalar ise engelli olduğum için hayatım getirdiği şartlar dolayısıyla aslında asosyal değilim ama sosyal olamıyorum yani elimdeki imkanlardan kaynaklı olarak bundan dolayı şanslı olmadığımı düşünüyorum mesela bu yüzden hayatımda beni seven bir kız yok değer verecek bir kız yok bana iyi gelecek bir insan yok bazen duygusal boşluk çekiyorum cinsellik açısından dersen bu konuda da geri planda kalıyorum yani şanslı olduğum noktalarla var şansımın olmadığı noktalarda var.
Ne şanslı ne de şanssız.. Bazı konularda yüzümüz gülmür mesela.. 😄
Teşekkür ederim.. :))
Kara bulutlar hep benim üzerime yağıyor
Cevap
6Cevap
Şanssız olarak görüyorum
şanssız demeyelim ama bahtım Yok diyelim... en çok isteğim konuda zaman gibi bir bahtsizlik yaşıyorum.
Şeytanın bacagını kırarız birgün 😬
Her konuda her şartta şanslı bir insanım. Her şey benim istediğim gibi oluyor.
Şanssız diye bir kelime olmasa kendıme yine de şanssız derim. Arkadaslar bir agır cenabetsin diyor 🥺
Şansa inanmam lafta kalan bir şey benim için. Olanı veya olmayanı yaptığı tercihlerle yapacağı çalışmalarla kendisi hazırlar isterse tabiki
Hayatın bir çok noktası var bunlardan tabi ki de şanslıyım dediğim de şanssızim dediğim de çok şey oluyor
Bazı konularda ve durumlarda şanslı olsam da genel olarak şanssız olduğumu düşünüyorum.
İkiside mevcut bazen dört ayağın üstüne düşüyorum bazende durduğum yerde tökeziyorum.
Şanşsız... gökten Adriana Lima yağsa, benim kafama Jony SİNS düşer.
Şansımı kendi çabalarım ile yakalamaya çalışıyorum🙂
Gökten şans yağsa benim üstüme b*k düşer o kadar şansız bir insanım.
Şansılızlık kraliçesi olarak görüyorum.
Şansızlık
Sorun degil ben de soru detay başlığında eksik yazdım :))
Şanssız olmaktan ziyade daha çok bahtsız olarak görüyorum
Ikisinin ortasi. Sanslinin sanssizi gibi diyeyim.
Bazı yönlerden şanslıyım.
Şanslıyım istediğm şeyler beni buluyo hep
Bahtsız Bedevi benim işte
Yok bende şans falan olsada uğramaz
Neden öyle dedin
Şanslıyım.
Şanssız
bazı yönlerden evet
Oldukça şanslıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?