Karma sizce sadece insanlar arasında mı olur, yoksa doğa ve evrenle de bağlantılı mı?

🌼🐛
Karma sizce sadece insanlar arasında mı olur, yoksa doğa ve evrenle de bağlantılı mı?
Karma sizce sadece insanlar arasında mı olur, yoksa doğa ve evrenle de bağlantılı mı?
Cevapla