KARAKTERİ SERT VE KIRICI İNSANLAR NEDEN KIYMETLİ OLUYOR?

Arkadaşlar, yakın çevremden örnek vericem, resmi evrak işleri ile uğraşan bir bey var, özünde iyidir lakin çok aşırı sinirlidir, yönetici ile arası iyi ama genel olarak kızdırıldığında yapmıycam a.. satım, kimse bana şunu yap demesin diye bağırıyor ortalık yerde, yeri geliyor küfürlü konuşuyor, ofisde 4 kızız,3 erkek, yönetici ne biçim adamsın sen ya diyor, kızlara dert yanıyor bu böyle bir adam diye, onlarda hemen adamı savunuyor, bilinçli yapmıyordur öyle demeyin, iyidir, farkında değildir, yazık diye konuşuyorlar, fakat ben bir kadın olarak birşeye kırılıp tavır aldığımda kimseye zararım olmadığı halde surat asılıyor, çoğunluk uzak duruyor, neden bu düzen böyle, neden dürten yaranıyor anlamış değilim, bu düzene gerçekten bazen kendimi ait hissetmiyorum.
KARAKTERİ SERT VE KIRICI İNSANLAR NEDEN KIYMETLİ OLUYOR?
Cevapla